رسیدن به اهداف با رعایت نظم و پرداختن به امور معنوی میسر می‌شود

2:30 - 04 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۰۱۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
فلاحتی مطلق گفت: رعایت نظم و انظباط ظاهری و پرداختن به وضعیت روحی و معنوی پیشبرد اهداف پیش بینی شده را به دنبال خواهد داشت.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد،مدیرکل زندان‌های کهیگلویه وبویراحمد در آیین صبحگاه سربازان وظیفه که دادستان دادسرای نظامی وی را همراهی می‌کرد خدمت در زندان را سخت و بسیار با ارزش خواند و گفت: با توجه به شرایط سخت وطاقت فرسای کار زندانبانی و نیز خدمت در راه احیاء نفس و نجات افراد به خطا رفته جامعه، هیچ پاداش مادی جوابگوی خدمت صادقانه شما نخواهد بود. لذا فقط در پیشگاه خدای متعال قابل جبران وپاداش است.
فلاحتی مطلق مدیر کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویر احمد در ادامه ضمن تأکید بر ضرورت اصلاح نفس و بهره گیری از آموزه‌های درون زندان گفت: نیروهای یگان و سربازان وظیفه می‌بایست خود را الگو قرار داده و زندان را فرصتی اجباری برای تهذیب نفس خود بدانند تا دیگران نیز با الگو پذیری از رفتار صواب شما در مسیر اصلاح رفتار وتربیت درون گام بردارند و این همان احیاء نفس ونجات بشریت است.
شیخ‌علی دادستان نظامی استان کهگیلویه وبویر احمد نیز در این آیین ضمن قدرانی از زحمات مسئولین زندان‌ها ونیروهای زندان گفت: ما حافظان و ناظمان امنیت می‌بایست با تأسی از فرمایش امام راحل که زندان‌ها باید دانشگاه باشند و زندان‌ها باید به مدرسه تربیتی مبدل گردند با همت، وفاق و همدلی همه ارکان و اجزاء کار، ماحصل که همان تلاش همه شما درجهت کار اصلاح و تربیت است، به خوبی منعکس و جامعه نیز قدردان این خدمات خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *