فولکس واگن از شاسی بلند هیبریدی خود در نمایشگاه پکن رونمایی خواهد کرد + تصاویر

16:13 - 03 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۰۴۷
خودروهای هیبریدی و الکتریکی کم‌کم جای خود را در بازار پیدا می‌کنند و خودروسازان مختلف سعی می‌کنند که از این جریان عقب نیفتند. فولکس واگن اقدام به ارایه تصاویر از طراحی مفهومی خودروی شاسی بلند و هیبریدی جدید خود کرده است که برای معرفی در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده است.
به گزارش گروه فضای مجازی ، فولکس واگن قصد دارد تا از طراحی مفهومی جدید خود در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۶ پرده برداری کند. تصاویر منتشر شده از این خودرو شباهت زیاد آن را به مدل توارگ (Touareg) نشان می‌دهد؛ این مساله احتمال عرضه‌ی این خودرو را تحت نام توارگ تقویت می‌کند.

نمایشگاه خودروی پکن عموما به معرفی خودرو‌های مفهومی و هیبریدی تعلق دارد. فولکس واگن پیش از رونمایی رسمی از طرح خود جزئیاتی از محصول جدید خود را منتشر کرده که می‌توان به پیشرانه ۳۶۷ اسب بخاری و گشتاور ۵۱۶ پوند فوت آن اشاره کرد. میزان تولید توان اعلام شده مانند خودروی هیبرید توارگ کنونی است؛ البته باید به گشتاور بیشتر این خودرو نیز اشاره کرد. فولکس واگن آلمانی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۶ ثانیه برای خودروی جدید خود تخمین زده و سرعت نهایی آن نیز ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت برآورد شده است. مصرف سوخت این خودروی هیبریدی ۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر در سیکل ترکیبی NEDC بدست آمده و حداکثر طی مسافت این خودرو در حالت الکتریکی نیز ۵۰ کیلومتر گزارش شده است.

فضای داخلی خودروی مفهومی جدید فولکس واگن بسیار خاص طراحی شده است؛ به نحوی که سیستم سرگرمی و دکمه‌های ضروری با یکدیگر ادغام شده‌اند. فولکس واگن اعلام کرده که خودروی مفهومی جدید خود، طراحی و فضای لوکس و مجلل را به همراه ذات خودرویی اسپرت ارایه می‌کند.


/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *