رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مظلومی: بازیکنانم دلاورانه جنگیدند/ حنیف در اختیار باشگاه قرار گرفته است

22:54 - 03 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۱۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنانم در بازی امروز با فولاد خوزستان دلاورانه جنگیدند.
به گزارش گروه ورزشی ، پرویز مظلومی پس از پیروزی 3-صفر تیمش مقابل فولاد، در نشست خبری اظهار داشت: هواداران باید به داشتن چنین جوانانی در استقلال افتخار کنند. سخت است که بعد از دربی به این شکل بازی کنیم. در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم و تنها توانستیم 3 گل به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم در این دیدار دلاورانه جنگیدند و دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند. به آینده امیدواریم و برای بهترشدن تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در این نشست با سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص اظهارنظر یکی از اعضای پیشین هیئت‌مدیره مبنی بر مریض بودن استقلال روبه‌رو شد که مدیررسانه‌ای این تیم گفت سؤالات تنها در خصوص این بازی باشد.

مظلومی درباره از دست دادن صدر جدول رده‌بندی گفت: من به بازیکنانم گوشزد می‌کردم که یک روز حسرت امتیازات از دست رفته را می‌خوریم. بعد دربی هم گفتیم که بازی‌های سختی در پیش داریم و امروز هم مقابل فولادی قرار گرفتیم که تیم دوم نیم‌فصل دوم بود.

وی درباره شعار علیه بهرام افشارزاده تصریح کرد: افشارزاده زحمت زیادی برای باشگاه کشیده است. تیم مشکلات و بدهی‌های زیادی دارد و این کار استقلال را سخت می‌کند. من حواسم به بازی بود و توجهی به سکوها نداشتم.

سرمربی استقلال درباره مشکل حنیف عمران‌زاده اظهار داشت: او را در اختیار باشگاه قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *