خبر تاییده نشده از حضور سرکرده گروهک منافقین در سوئیس

12:04 - 06 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۱۹۴
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
عضو سابق گروهک تروریستی منافقین گفت: مسعود رجوی در اردن در یک مقر حفاظت شده در نزدیکی فرودگاه امان و تحت مراقبت یک واحد نظامی آمریکائی مستقر در اردن، اقامت دارد و هر از چندی همسرش از فرانسه به دیدارش می‌رود.
فراهانی 15به گزارش گروه سیاسی ،  مسعود رجوی ملعون سرکرده گروهک منافقین، از فروردین سال 1382 یعنی درست از زمان حمله آمریکا و هم پیمانانش به عراق تاکنون، هیچ گونه حضوری در مجامع عمومی نداشته و حتی تصاویر جدیدی نیز از وی منتشر نشده است. تنها مستندی که برای اثبات زنده بودن وی ارائه شده پیام‌های صوتی مربوط به سال ۱۳۸۸ بوده که برخی از کارشناسان در صحت و اصالت این پیام‌ها تردیدهایی کرده‌اند.

این موضوع سبب شد تا بسیاری به این نتیجه برسند که رجوی در حمله جنگنده های آمریکایی به اردوگاه اشرف، در خلال حمله علیه صدام، به همراه 20 تن دیگر از اعضای این گروهک به درک واصل شده است.

رجوی تحت مراقبت یک واحد نظامی آمریکائی مستقر در اردن

فریده هشترودی (عنصر سابق گروهک تروریستی منافقین) گفت: من در همان سالهای نخست غیبت مسعود رجوی، از طریق دوستان فلسطینی ام دریافتم که وی در اردن در یک مقر حفاظت شده در نزدیکی فرودگاه امان و تحت مراقبت یک واحد نظامی آمریکائی مستقر در اردن، اقامت دارد و هر از چندی همسرش از فرانسه به دیدارش می‌رود.

به گزارش دیده بان، وی ادامه داد: دوسال پیش که برای دیدار با رهبر فلسطین؛ محمود عباس به اردن رفتم، فرصتی پیش آمد که یکی از مسئولان وزارت خارجه اردن دیدار کنم ایشان نیز تاکید کرد رجوی بیصدا در اردن است.

خبر تاییده نشده از حضور سرکرده گروهک منافقین در سوئیس

هشترودی اضافه کرد: چندی قبل نیز خبر بودنش در اردن تأیید شد اما سه چهار ماه پیش خبری به دستم رسید که هنوز تأیید دومی برایش بدست نیاورده ام. این خبر میگفت رجوی، به سوئیس منتقل شده اند البته با همان شرایط اردن.

با این اوصاف، هرچند به نظر می رسد، مسعود رجوی ممکن است زنده باشد، اما او دیگر عملا مرده به شمار می رود، زیرا از نظر حامیانش و همچنین جریان همراه مریم رجوی، او دیگر مهره سوخته ای بیشتر نبوده که وجودش هر گونه کار جدید از سوی این گروهک را با شکست روبه رو خواهد کرد.

گفتنی است گروهک منافقین با ترور بیش از 12000 نفر از ایرانیان، کلکسیونی از اقدامات ضدبشری را در ایران از خود به یادگار گذاشته‌ است.

منافقين از سال 1357 تا 1375، 418 عمليات تروریستی را فقط در تهران سازماندهی و انجام داده اند که میانگین عملیات تخریب و بمب گذاری منافقین، 20 عملیات در هفته بوده است.

آنان در سال 1369، 900 کودک را به زور از والدينشان جدا و آنها را به خارج تبعيد کرده اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *