غیبت بنگر و بازگشت طارمی به تمرینات

13:41 - 04 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۳۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تمیرن امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.
به گزارش گروه ورزشی ، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که پنجشنبه این هفته به مصاف تیم نفت تهران خواهند رفت، تمرینات خود را از امروز (شنبه) آغاز کردند. بازیکنان پرسپولیس برای این تمرین از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی‌فر کار خود را آغاز کردند.

* در این تمرین مهدی طارمی که در بازی با استقلال اهواز محروم بود و به این دلیل راهی بوشهر شده بود، حضور پیدا کرد اما محسن بنگر و میلاد کمندانی به دلیل پیگیری‌های پزشکی غایب بودند.

* پیش از شروع تمرین، برانکو صحبت کوتاهی با بازیکنان داشت. وی ضمن ابراز رضایت از نتیجه بازی با استقلال اهواز از بازیکنان خواست بدون توجه به نتایج کسب شده و شرایط جدول، تمام تمرکز خود را روی پیروزی در بازی‌ بعدی بگذارند.

* امروز بازیکنانی که برابر استقلال اهواز به میدان رفته بودند تنها برنامه ریکاوری را دنبال کردند که به دویدن و بعضی تمرینات لیگ برتر در مدت محدود اختصاص داشت اما از این جمع نیز تعدادی از بازیکنان با هماهنگی کادر فنی، برنامه اختصاصی انجام دادند که از آن جمله، مایکل اومانا بود که دور زمین دوید.

سایر بازیکنان تیم هم جدا از تمرین بدنی، بازی فوتبال را در دستور کار داشتند که کریم باقری و ایگور پانادیچ هم به جمع سرخپوشان اضافه شدند.

* در جریان تمرین امروز بخشی از صحبت‌های بازیکنان به حوادث پیش از شروع و اواخر بازی با استقلال اهواز اختصاص داشت و در این میان اکثر آنها ابراز شادمانی می‌کردند که بدون حادثه ناگوار و سالم به تهران برگشتند. همچنین آنها پیگیر حال تماشاگران و مشوقینی بودند که اواخر بازی آسیب دیده بودند.

گفتنی است؛ برانکو ایوانکوویچ برای فردا یکشنبه به بازیکنان استراحت داد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *