رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وجود سه هزار نمایشگاه خودرو بدون پروانه کسب

22:00 - 04 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۳۳۲
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو از ازدیاد واحدهای صنفی بدون پروانه کسب ابراز نگرانی و بر مساعدت اماکن نیروی انتظامی برای ساماندهی نمایشگاه های خودرو تاکید کرد.
به گزارش امیر ارسلان منصوری از وجود  ۳ هزار نمایشگاه خودروی بدون پروانه کسب در تهران خبر داد و افزود: در سال ۹۳ حدود ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنفیِ بدون پروانه کسب وجود داشت اما طبق آمار و اطلاعات بدست آمده، در پایان سال ۹۴ تعداد واحدهای صنفی بدون پروانه کسب از مرز سه هزار واحد عبور کرده است.

رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو تصریح کرد: متاسفانه با وجود اخطارهای مکرر و پلمپ بسیاری از نمایشگاهها، باز هم برخی واحدهای صنفی از تشکیل پرونده در اتحادیه به منظور قانونمند شدن کوتاهی می کنند.  

وی ادامه داد: در یک سال گذشته  ۵۰۰ واحد صنفی قانونمند شدند و به ۵۵۰ عضو دیگر اتحادیه اضافه شدند اما باز هم واحدهای صنفی وجود دارند که تنها با دو خط تلفن و حضور در یک واحد اداری در این صنف مشغول به کار هستند.

منصوری اظهار کرد: بارها با نشریات مختلف مکاتبه کردیم تا از درج تبلیغات نمایشگاه های بدون پروانه کسب خودداری شود اما متاسفانه به جایی نرسیدیم.

وی بر ساماندهی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب با کمک اتاق اصناف ایران، ستاد اجرایی تهران و البته اماکن نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: اعضایی که به صورت قانونمند در اتحادیه فعالیت می کنند، بار پرداخت مالیات را به دوش می کشند و ازدیاد واحدهای صنفی بدون پروانه کسب به چالش جدی برای آنها تبدیل شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *