بنیاد تعاون ناجا پیگیر تعهدات گذشته به کارمندان است

15:14 - 04 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۴۲۳
مدير عامل بنياد تعاون ناجا گفت: اجرای تعهدات بنياد تعاون به کارکنان با جديت تمام در حال پيگيری است.
بنیاد تعاون ناجا تعهد به کارمندان را انجام می دهدبه گزارش گروه جامعه ،سردار محمدعلی نوری نژاد مدیر عامل بنیاد تعاون ناجا ارائه خدمات به كاركنان با تامین منابع پایدار و قابل وصول را یكی از اولویت های فرمانده نیرو و هیئت رئیسه ناجا عنوان کرد و گفت:  اجرای تعهدات بنیاد به كاركنان و آسودگی خاطر آنان هدف اصلی ما در سال جاری است. 

سردار نوری نژاد سال 95 را شروعی دوباره برای اجرایی كردن برنامه های بنیاد دانست و تاكید كرد: در همین راستا برای تامین تسهیلات مسكن كاركنان در سال جاری اعتبار مناسبی پیش بینی شده است. 

وی در ادامه با بررسی مسائل و موارد مرتبط با مجتمع های در حال احداث از جمله مجتمع 5000 واحدی شهر جدید هشتگرد که مدتی است کار اتمام پروژه به تعویق افتاده است دستورات و راهكارهای لازم را ارائه داد و گفت : رایزنی های زیادی برای تامین اعتبار این پروژه عظیم صورت گرفته و با تامین اعتبار ، منازل آن در آینده نزدیک در اختیار کارکنان انتظامی استان البرز قرار خواهد گرفت. 

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا با اشاره به اولویت های ناجا در سال جدید به موضوع مسكن و پرداخت تسهیلات مسكن در قالب كد 62 افزود: درصورت تامین اعتبار، 75 درصد تسهیلات مسكن و 50 درصد وام ازدواج كاركنان انتظامی استان در سال جدید پرداخت خواهد شد. 

سردار نوری نژاد هدف از سفر به استان ها را شناسایی كامل تعهدات بنیاد به كاركنان و جلب همكاری مسئولان استانی عنوان و تاكید كرد: با بررسی دقیق نقاط قوت و ضعف و با برنامه ریزی و تلاش مضاعف به تعهدمان عمل خواهیم كرد.
انتهای پیام/
 
 



علی انصاری
|
-
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
سلام.جهت دریافت اصل وسود سهام عطرگل یاس بکجاوکی مراجعه کنیم.
امراله رضوان
|
-
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
با سلام امروز باید سهام عطر گل یاس مرحله سوم با سودش و عهدنامه ای که بین من و بنیاد تعاون امضاء شده پرداخت گردد. به کجا مراجعه نمایم؟
ناشناس
|
-
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
0
0
بنیاد تعاون ناجا در قرارداد شرکت عطر گل یاس ضمانت نموده پس از پایان قرارداد مبلغ 42 میلیون پول به پرسنل پرداخت نماید.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *