زندانی بابت بیمه توسعه در زندان ها نداریم

23:00 - 04 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۴۶۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیرعامل بیمه ایران از آزاد شدن ۵۰۵ زندانی بیمه توسعه که به دلیل تصادف زندانی شده بودند خبر داد.
به گزارش گروه اقتصاد ،سید عباس حسینی با اشاره به اقدامات این شرکت برای آزاد سازی زندانیانی که بیمه گذار بیمه توسعه هستند و به خاطر تصادف در زندان به سر می برند و تاکنون 505 زندانی آزاد شده اند، افزود: به این ترتیب با توجه به اطلاعاتی که داریم و پرونده های کامل شده و ارجاع شده از سوی بیمه توسعه به بیمه ایران از نظر ما زندانی بابت بیمه توسعه در زندان ها نباید داشته باشیم.
 
وی گفت: تلاش داشتیم تا پیش از شب عید بیشتر زندانیان این بیمه را از زندان آزاد کنیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و بعد از عید تاکنون نیز 18 زندانی دیگر آزاد شده اند.
 
مدیرعامل بیمه ایران افزود: اگر زندانی دیگری از بیمه گذاران بیمه توسعه در زندان باشد ممکن است دلایل دیگری داشته باشد که عدم کفایت بیمه نامه و یا احتمال وجود جرایم دیگر غیر از تصادفات از علت های اصلی آن می تواند باشد که آن نیز در دست رسیدگی است.
 
وی گفت:‌ بیمه ایران تاکنون به 24 هزار و 200 نفر از خسارت دیدگان بیمه گذاران بیمه توسعه خسارت پرداخت کرده است و این روند تا حل مشکل همه آنها ادامه خواهد داشت.
 
حسینی با اشاره به جلسه مشترک خود با اعضای ستاد دیه کشور گفت: این جلسه با هدف تسریع در به انجام رساندن مشکلات بیمه گذاران بیمه توسعه انجام شد.
 
وی پیش بینی کرد: در سال 95 بخش اعظم مشکلات این بیمه گذاران با همکاری بازپرس و دادستان پرونده و بیمه مرکزی و توسعه با همکاری بیمه ایران به سرانجام برسد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *