رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کار انجمن حمایت زندانیان کاهش تبعات ناشی از مجازات زندان در جامعه است

3:45 - 05 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۴۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اولین جلسه انجمن حمایت زندانیان اهوازدر سال جاری با هدف بررسی اقدامات سال گذشته و همچنین بررسی عملکرد مدیر عامل این انجمن در سال ۹۴ با حضور اعضای هیأت مدیره انجمن درمحل ساختمان این نهاد اجتماعی برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پیگاه اطلاع رسانی زندانهای خوزستان؛ در این نشست نخست جلیل نیسی مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان اهواز گزارشی از عملکرد این مجموعه را در سال۹۴ ارائه کرد.

سپس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس هیات مدیره این انجمن هم در سخنانی با اشاره به ظرفیتهای کلانشهر اهواز در جهت تقویت توان کار و حمایت این مرکز گفت : انجمن اهواز باید بتواند با برنامه ریزی و پیگیری لازم بخشی از نیازهای اساسی زندان، خانواده زندانیان و زندانیان بی بضاعت را تحت پوشش قرار دهد.

عباس حسینی پویا افزود: کار انجمن اقتضا میکند پیگیری های مستمری برای جلب مشارکتها و همچنین سرمایه گذاری و فعالیتهای اقتصادی صورت پذیرد و نمیتوان به نگهداری شرایط موجود بسنده کرد.

رضا پوستچی هم در این نشست با عنوان این که فرصت های اقتصادی و تولید در آمد پایدار در انجمن برای توسعه خدمت رسانی به زندانیان از ضرورتهاست گفت: این فرصت یابی می بایست بر اساس افقهای توسعه ترسیم شود و اگر افق ترسیم نشود خسارتهای جبران ناپذیری که همان فرصت سوزیهاست بر مجموعه وارد می شود.

مدیرکل زندانهای خوزستان و عضو هیات مدیره انجمن تصریح کرد: جایگاه انجمن حمایت کننده و ملجاء بودن آن برای زندانیان بی بضاعت و خانواده های در معرض آسیب آنها و بلکه کمک به توانمند سازی نظام اصلاحی و تربیتی زندانهاست که باید تلاش آن هم برابر این نیاز ساماندهی و سازماندهی شود.

در ادامه این جلسه اعضا به بررسی عملکرد انجمن حمایت زندانیان اهواز در سال گذشته پرداختند.هفته آتی برای ارتقاء کارایی انجمن در محورهای مختلف و همچنین انتخاب مدیرعامل جدید  اتخاذ تصمیم خواهد شد.همچنین از اعضای هیات مدیره نیز با اهداء لوح از سوی دادستان مرکز استان تقدیر شد.
انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *