رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تغییر لوگوی گوگل دودل به مناسبت چهارصدمین سالگرد درگذشت ویلیام شکسپیر

6:00 - 05 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۴۹۶
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
شرکت گوگل به مناسبت فرا رسیدن چهارصدمین سالگرد درگذشت ویلیام شکسپیر در تاریخ 23 آوریل، لوگوی موتور جستجوی خود را به تصاویری از محبوب ترین آثار این نویسنده تغییر داده است
به گزارش گروه فضای مجازی ، .همان طور که در تصویر می‌بینید این دودل جدید تصویر "سخن سرای آون"، لقبی که به خاطر محل تولد شکسپیر واقع در آون، استاتفورد انگلستان، به وی داده شده است را در وسط تصویر نمایش می دهد. اطراف شکسپیر نیز تصاویری نمادین از آثار مشهور این نویسنده انگلیسی همچون هملت، ژولیوس سزار، رومئو و ژولیت، طوفان (The Tempest)، شاه لیر، مکبث و رویای شب نیمه تابستان نمایش داده شده است.

شکسپیر در تاریخ 23 آوریل 1616 در سن 52 سالگی درگذشت. اون نه تنها یک نمایش نامه نویس بود بلکه در حوزه شعر، بازیگری و نویسندگی نیز فعالیت می‌کرد. شکسپیر که به واسطه تراژدی‌های بسیار غم انگیز با پایان‌های مصیبت بار همچون مکبث، هملت و شاه لیر شناخته می‌شود، نمایش‌ نامه‌های عاشقانه‌ای همچون رومئو و ژولیت و نمایش نامه‌های طنز "مانند شب دوازدهم" را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

سالگرد درگذشت شکسپیر سالانه در سراسر بریتانیا و سایر کشورهای جهان به یاد تلاش‌های این نویسنده مشهور جشن گرفته می‌شود.

تغییر لوگوی گوگل دودل به مناسبت چهارصدمین سالگرد درگذشت ویلیام شکسپیر

/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: تک شات


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *