بازاریابی جوان 24 ساله را راهی زندان کرد

9:36 - 05 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۶۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مددجوی 24 ساله یزدی که با پس‌انداز 5 ساله خود با یک تبلیغ اینترنی به بازاریابی در خرید و فروش خوراک دام ورود پیدا کرده بود در کمتر از 3 ماه روانه زندان شد.
بازاریابی جوان 24 ساله را راهی زندان کردبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی  وقضایی ، «قاسم» به دلیل فشار اقتصادی و امرار معاش زندگی علی‌رغم مخالفت همسرش مدتی به کار خرید وفروش خوراک دام اشتغال داشت اما با وجود یک خرید عمده در فروش علوفه و ذرت‌های سیلو شده با مشکل جدی همراه و در بازار رقابتی به دلیل نزول قیمت این محصول با یک شکست تلخ اقتصادی روبرو شد.

اما این تمام ماجرا نبود، 4 فروشنده‌ای که در قبال فروش محصولات خود از قاسم چک گرفته بودند بعد از ورشکستگی وی چک هایش را به اجرا گذاشتند و در کل با یک بدهی ۳۷۵ میلیون ریالی عامل زندانی شدن این جوان 24 ساله یزدی شدند که فروش بسیاری محصولات در آستانه فاسد شدن  به مبلغی بسیار پایین هم نتوانست مانع این کار شود.

با گذشت 3 ماه هرچند شاکیان پرونده بعد از حصول اطمینان از عدم توانایی پرداخت بدهی این زندانی که فاقد هر گونه اموال منقول و غیرمنقول هم می‌باشد به اتفاق از 125 میلیون ریال مبلغ بدهی خود گذشت می‌کنند اما در حال حاضر برای مختومه شدن این پرونده مبلغی بالغ بر۲۵۰ میلیون ریال لازم است.

خیرین و نیکوکاران می توانند با کمک های سبزشان یاری گر این مددجو باشند تا با آزادی از زندان به آغوش خانواده بازگردد.

بازاریابی جوان 24 ساله را راهی زندان کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *