خوشحالم نخستین طلا را بدست آوردم/ 4 نشان دادنم هیچ ربطی به نتیجه دربی نداشت!

3:00 - 06 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۸۲۲
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
ملی‌پوش تکوانهدو کشورمان گفت:خوشحالم که نخستین مدال طلای تیم تکواندو ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب کردم.
آرمین هادی‌پور در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی درخصوص کسب مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: پیش از اینکه به این رقابت‌ها اعزام شویم به مدال طلا فکر می‌کردم و می‌دانستم که می‌توانم روی سکوی نخست آسیا قرار بگیرم. همیشه سعی داشتم زودتر از همه سر تمرین باشم و دیرتر از سایرین از تمرین خارج شوم و خوشحالم که زحماتم به بار نشست.

وی در مورد سطح رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد: همانطور که می‌دانید در آسیا رقابت در اوزان سبک وزن بسیار سخت تر از سنگین وزن است اما خوشحالم که توانستم نفر اول وزن خود در آسیا شوم.

هادی پور با بیان این مطلب که سخت ترین حریف او تکواندوکای تایلندی بود،افزود: اینکه اولین نفری بودم که در تیم ملی به مدال طلا رسیدم برایم بسیار خوشحال کننده است زیرا فکر می کنم بچه‌های تیم ما بعد از مدال طلای من راحت تر به مبارزه پرداختند.

هوگوپوش طلایی کشورمان در ادامه به اهمیت حضور در رقابت‌های بین المللی اشاره کرد و گفت: شاید اگر همراه با تیم ملی بزرگسالان در چند اردو و تورنمنت بین المللی حضور پیدا نمی‌کردم الان مدال طلا را نمی‌گرفتم. واقعا حضور در رقابت‌های مهمی مانند گرندپری و جام جهانی می‌تواند نقش تاثیرگزاری در موفقیت یک تکواندوکار داشته باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا پس از کسب مدال طلا روی سکوی قهرمانی عدد 4 را نشان داد،گفت: اول از همه بگویم که این موضوع هیچ ربطی به نتیجه دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس نداشت. ما توانستیم برای چهارمین بار قهرمان آسیا شویم و من به این دلیل عدد چهار را نشان دادم.

هادی پور در پایان اظهار داشت:جا دارد از مربیانم نعمت الله خلیفه ، بیژن مقانلو ،پیام خانلرخانی و همچنین استاد رضازاده که دوازده سال است با او کار می‌کنم تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *