رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازداشت یک روحانی به اتهام نماز بدون مجوز! + عکس

13:00 - 05 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۸۲۷
انجمن حقوق بشر بحرین از افزایش نقض آزادی های سیاسی، آزادی بیان و عقیده و بازداشت یکی از علمای بحرینی به اتهام ادای نماز بدون مجوز، بازداشت 39 شهروند بحرینی و شکنجه 66 نفر دیگر تنها در هفته گذشته در این کشور خبر داد.
به گزارش گروه فضای مجازی ، انجمن حقوق بشر بحرین با پیگیری حوادث هفته گذشته (از 15 تا 22 آوریل 2016)، به 39 مورد بازداشت خودسرانه و 66 مورد شکنجه و بدرفتاری با شهروندان و 46 مورد حمله غیر قانونی، سرکوب 15 اعتراض مسالمت آمیز و صدور 130 سال حبس برای 16 شهروند و 3 مورد آدم ربایی اشاره کرد.

این انجمن در گزارش هفتگی خود که روز شنبه 4 فروردین ( 23 آوریل 2016 ) صادر شد، به افزایش انتشار سخنان تنفر آمیز در رسانه های رسمی و از سوی هواداران دولت و هم چنین صدور بیانیه ای از سوی نیروی دفاع بحرین که هشداری برای نقض قوانین از سوی ارتش بود و موافقت مجلس با صدور بیانیه ای برای اعلام جنگ با اعتقادات فقهی شیعیان اشاره کرد.

بازداشت روحانی بحرینی

بازداشت یک روحانی به اتهام نماز بدون مجوز! + عکس

انجمن حقوق بشر بحرین هم چنین با اشاره به بازداشت خودسرانه شیخ محمد المنسی یکی از روحانیان بحرینی به اتهام ادای نماز بدون مجوز و ارجاع وی به سومین دادگاه جنایی که اقدامی مغایر با آزادی بیان و آزادی عقیده است، و اعلامیه وزارت کشور درباره احضار خلیل المرزوق رهبر جمعیت الوفاق و عبدالجلیل خلیل که نقض آزادی بیان و آزادی فعالیتهای سیاسی است، اشاره کرد.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *