نمی خواست با من ازدواج کند رویش اسید ریختم

12:56 - 05 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۸۴۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
زن جوان پس از چند روز سکوت لب به اعتراف گشود و به اسیدپاشی روی همسر موقتش اعتراف کرد.متهم دلیل اینکار را خودداری مرد جوان از ازدواج دائم با او اعلام کرد.
اعتراف زن جوان به اسیدپاشی در هتل شهر مشهد/ نمی خواست با من ازدواج کند رویش اسید ریختمبه گزارش  خبرنگار گروه جامعه ،روز پنج شنبه 26 فروردین  ماموران کلانتری فیاض بخش در جریان حادثه اسیدپاشی روی مرد جوانی قرار گرفتند. با حضور ماموران در بیمارستان امام رضا(ع) مرد جوان ادعا کرد دچار اسیدپاشی از سوی همسرش شده است. 

مرد 29ساله  که تحت درمان قرار داشت؛ در اظهارات اولیه ادعا کرد از سوی همسر سابقش مورد اسید پاشی قرار گرفته است. او ادعا کرد برای صحبت با همسرم در یک هتل  قرار گذاشتم تا اختلافاتمان را رفع کنیم اما دقایقی بعد از شروع گفتگو، کارمان به جدال لفظی کشید، همسرم نیز یک لیتر اسید روی من پاشید. 

زن جوان که به عنوان متهم اسیدپاشی بازداشت شده است در بازجویی‌ها منکر هرگونه جرمی شد. با گذشت 9 روز از وقوع حادثه، زن جوان بار دیگر امروز مورد بازجویی قرار گرفت اما همچنان منکر اسید پاشی بود.

متهم وقتی با دلایل کاراگاهان پلیس آگاهی روبرو شد؛ به اسید پاشی اعتراف کرد و گفت: چند ماه قبل به عقد موقت حمید درآمدم و قرار شد با هم ازدواج دائم کنیم. اما از سه هفته قبل او ساز جدایی زد و ادعا کرد نمی تواند با من زندگی کند.

زن جوان اضافه کرد: روز حادثه با حمید در هتل قرار گذاشتم تا نظرش را برگردانم. من او را دوست داشتم و کم توجهی هایش آزارم می داد. وقتی با هم صحبت کردیم او حرف های گذشته اش را تکرار کرد و مدعی شد نمی خواهد با من ازدواج کند. وقتی این حرف ها را زد من هم عصبانی شدم و رویش اسید ریختم.

سرهنگ حمیدرزمخواه رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر به میزان گفت: متهم پس از اعتراف به اسیدپاشی تحویل زندان شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *