ظروف چینی 220 میلیاردی قاچاق در هرمزگان کشف شد

13:28 - 05 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۸۶۷
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: 36 دستگاه کانتینر قاچاق ظروف چینی به ارزش 220 میلیارد ریال کشف شد.
به گزارش گروه جامعه ،سردار عزیزاله ملکی در این باره گفت: در ادامه طرح های ویژه مقابله با قاچاق کالا و ارز و در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی، مأموران انتظامی استان طی چندین هفته اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و اقدامات نامحسوس مطلع شدند تعدادی از قاچاقچیان حرفه ای از طریق مبادی رسمی اقدام به حمل کالای قاچاق از نوع ظروف چینی با حجم سنگین به داخل کشور می کنند. 

وی افزود: در این راستا تیم های عملیاتی فعال با پوشش اطلاعاتی در کلیه محورهای مواصلاتی ، پنج دستگاه کامیون حامل ظروف چینی و شیشه ای قاچاق را در ایستگاه بارزسی شهید " میرزایی " بندرعباس شناسایی و توقیف کردند. 

این مقام انتظامی اذعان داشت: رانندگان خودروها ابتدا یک فقره پروانه گمرکی ارائه کردند که مشخص شد از محل پروانه مذکور 36 دستگاه کامیون کانتینر به وزن 362 تن کالای قاچاق از نوع ظروف چینی و شیشه ای قاچاق شده است. 

سردار ملکی با اشاره به اینکه در این زمینه پنج خودرو توقیف و برای 31 دستگاه به استناد ماده 58 قانون مبارزه با قاچاق پرونده تشکیل شده است افزود: در این راستا پنج متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند ؛ همچنین اقدامات لازم در خصوص شناسایی و دستگیری دیگر عوامل و عناصر اصلی باند قاچاق کالا ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را 220 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: مقابله جدی و بی امان با اخلالگران نظام اقتصادی کشور از اولویت های مهم و اساسی نیروی انتظامی استان در سال جاری است. 

انتهای پیام/
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *