خودروی خود را به یک اسنومبیل تبدیل کنید + تصاویر

14:05 - 05 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۸۷۴
یک شرکت امریکایی به نام Track N Go برای بهبود کارایی خودروها در مسیرهای برفی راه حل بسیار جالبی را ارایه داده است که به واسطه‌ آن می‌توانید خودروی خود را به اسنومبیل تبدیل کنید.
به گزارش گروه فضای مجازی ، شاید هنگامی که با اتومبیل در برف گیر کرده باشید اسنوموبیل‌هایی را مشاهده کنید که به سادگی و بدون هیچ مشکلی از روی برف ها عبور می کنند، برخی از آنها بسیار بزرگ جثه بوده و حتی ابعادی به اندازه یک خودروی شاسی بلند دارند؛ قطعا با دیدن حرکت اسنوموبیل ها شما نیز آرزوی داشتن یکی از آنها را خواهید کرد.

اما به یاد داشته باشید که اسنوموبیل‌ها به هیچ وجه ارزان قیمت نیستند و البته تنها کاربرد آنها نیز در برف بوده و در سایر مسیرها کاربردی ندارند. اما نگران نباشید چون حالا دیگر با اختراع جدید شرکت Track N Go می‌توانید خودروی خود را در کمترین زمان تبدیل به یک برف‌روی تمام عیار کنید. این شرکت کیت تبدیلی ابداع کرده است که نیروی چرخ‌های شما را به یک شنی (Track) انتقال می‌دهد. این کیت در نوع خود منحصر به فرد بوده و تنها سیستم حرکت با شنی است که نیروی خود را از چرخ‌های ماشین دریافت می کند. نصب این کیت کمتر از ۱۵ دقیقه زمان می‌برد و پس از نصب آن، سطح تماس هر چرخ خودرو تا ۱ متر مربع و ارتفاع خودرو نیز ۱۵ سانتی متر افزایش پیدا می‌کند.  

در ساخت این کیت از آلیاژهای بسیار سخت و آلومینیوم مورد استفاده در صنایع هوایی استفاده شده است و می توان آن را تقریبا روی انواع وانت و SUV نصب کرد. با وجود اینکه این کیت تبدیلی مزایای بسیار دارد و قابلیت آفرود خودرو را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می دهد اما همچنان کاستی‌هایی نیز دارد که از آن‌ها می‌توان به وزن بالای آن که معادل ۶۸۰ کیلوگرم است اشاره کرد. همچنین هنگامی که این کیت بر روی خودرو نصب است، حداکثر سرعت مجاز تا ۶۴ کیلومتر بر ساعت کاهش می‌یابد و در سطوح خشک نیز نباید با آن مسافت بیش از ۱۶ کیلومتر را طی کرد. هر چند در مسیرهای سخت برفی و آفرود سرعت ۶۴ کیلومتر بر ساعت کاملا کافی است. قیمت این کیت تبدیل نیز کمی بالا بوده و برچسب قیمتی ۲۵۰۰۰ دلار را به همراه دارد.


/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *