منصوریان: چرخ‌مان امروز نچرخید و صلابت نداشتیم!/ مسیر قهرمانی پرسپولیس را ناهموار می‌کنیم

19:45 - 05 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۹۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: چرخ‌های ما امروز نچرخید، اما از بزرگ‌ترهای تیم و سایر بازیکنان تشکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادند.
به گزارش گروه ورزشی ، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: اعتقاد من این است که امروز روز خوب نفت نبود و این برد را به سپاهان تبریک می‌گویم. استعفای استیماچ برنامه‌های ما را به‌هم زد. شناخت ما روی تیم استیماچ بود و قسمت سرمربی جدید سپاهان بود که به برد دست پیدا کند.

وی در ادامه افزود: یکی دو موقعیت برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم به بازی برگردیم، اما تبدیل به گل نشدند. چرخ‌های ما امروز نچرخید، اما از بزرگ‌ترهای تیم و سایر بازیکنان تشکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادند. سپاهان به‌خوبی ما را آنالیز کرده بود و حمله‌های ما را کنترل کرده و بازی را برد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص مصدومیت ایمان مبعلی گفت: در نیمه نخست یک ضربه بدی به ایمان خورد. ما او را نگه داشتیم تا بازی را ببریم اما سلامتی بازیکن مهم‌تر بود. امیدوارم مصدومیت مبعلی جدی نباشد.

منصوریان درمورد دیدار پنجشنبه تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: سال گذشته در جلسه‌ای به مهدی تاج گفتم که علاوه بر تیم ملی، هم لیگ قهرمانان آسیا را ببیند و هم باشگاه‌ها را. اکنون شرایطی پیش آمده که دو روز کمتر از پرسپولیس استراحت خواهیم داشت و در هشت روز دو بازی باید انجام دهیم. هر چند اعتقاد دارم که برنامه‌ریزی‌ امسال خوب بوده است و امیدوارم سال آینده نیز بهتر شود.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران درمورد درگذشت مهرداد اولادی تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای مقابل در بیمارستان بودند که آدم معروف بیاید تا عکس سلفی بگیرند. اولادی مشکل زیاد داشت و باید او را کمک کرده و از این وضعیت دور می‌کردیم. یکی می‌میرد و همه دنبال این هستند که آدم معروف بعدی چه کسی است تا عکس سلفی بگیرند. امیدوارم برنامه نود دنبال ایجاد فرهنگ جدید باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به دیدار امروز تیمش مقابل سپاهان گفت: بچه‌‌ها بر خلاف تلاشی که کردند، روز خوبی نداشتند. تیم ما دلاورانه بازی می‌کرد، اما صلابت نداشتیم. بازیکنان جوان زیادی داریم که استرس قرار گرفتن در کورس قهرمانی تأثیرش را روی آنها گذاشت. با این حال، از کورس قهرمانی خارج شدیم و باید برای گرفتن سهمیه تلاش کنیم.

منصوریان در واکنش به انتقادات سیدجلال حسینی از نرفتن تیم نفت به اردوی قبل از بازی گفت: ظاهراً اردو نرفتن ما عادی شده است. چون منابع مالی نداریم باید چند ساعت قبل از بازی در تهرانسر دور هم جمع شویم و به ورزشگاه برویم. سیدجلال حسینی راست می‌گوید و نباید با 100 بازی ملی در اتاق بغلی من استراحت کند. همیشه روز قبل از بازی باید تمام مدت تیم را مانیتور کرده و بازیکنان کنترل شوند. از این روند راضی نستیم و فکر می‌کنم که فضای فشرده مربیگری را در 10 سال طی کردم. اتفاقاتی که افتاد، باعث شد تا خیلی چیزها را برای آینده مربیگری علیرضا منصوریان رقم بزند. وظیفه من است که در چنین شرایطی به بچه‌های خودم نشان افتخار بدهم.

وی در مورد بحث واگذاری باشگاه نفت به بخش خصوصی عنوان کرد: با دو سه نفر از دوستان مشورت کردیم و گفتیم که تیم را واگذار کنند. وقتی زنگنه (وزیر نفت) پیغامی نمی‌دهد که او را ببینم، ترجیح می‌دهم سکوت کنم، چرا که شأن فوتبالی‌ها بالاست. سال 98 به همراه بازیکنان تیم ملی مردم را خوشحال کردیم، ولی اکنون می‌بینم مسئولان نفت بی‌علاقه هستند. می‌دانم زنگنه سرش شلوغ است اما امیدوارم واگذاری نفت به بخش خصوصی صورت بگیرد تا مشکلات بازیکنان کمتر شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درباره وضعیتش در تیم نفت نیز گفت: در حال حاضر در تیم نفت هستم اما قرارداد سال آینده‌ام به گونه‌ای است که هم من و هم باشگاه نفت می‌توانیم قرارداد را فسخ کنیم.

منصوریان در واکنش به این سؤال که نفت مقابل پرسپولیس برای استقلال به میدان خواهند رفت، تصریح کرد: من استقلالی هستم و باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرم، اما ما برای آبروی خودمان تلاش می‌کنیم. ناهموار کردن مسیر پرسپولیس برای قهرمانی، هموار کردن راه قهرمانی استقلال است.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود فصل آینده به‌عنوان سرمربی استقلال انتخاب خواهد شد، گفت: باید به کادر فنی استقلال احترام گذاشت. من هم دوست ندارم از مربی دیگری بپرسند که آیا جای منصوریان را در نفت می‌گیری یا نه. استقلال شانس قهرمانی در لیگ و جام حذفی را دارد و باید به کادر فنی این تیم احترام گذاشت.



انتهای پیام/


ناشناس
|
-
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
0
0
منصوریان عزیز همانند کمالوند مردانگی داشته باش و بگو، مسیر را برای پرسپولیس ناهموار میکنیم تا استقلال قهرمان شود. همانطور که در نیم فصل بیرانوند را ندادی.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *