رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نخستين قطار موزه صلح فردا از مشهد حركت مي كند

22:40 - 05 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۴۹۸۹
موزه سیارکودک با عنوان کودک، صلح و فرهنگ در سیاره زمین وابسته به موسسه ملی فرهنگسازان کودکان پارس برای اجرای برنامه های فرهنگی خود برای اولین بار در قالب قطار موزه صلح فردا حركت خود را از مشهد مقدس آغاز می كند.
به گزارش گروه جامعه ، این قطار با هدف معرفی فرهنگ صلح و تقویت گردشگری و آشنایی هرچه بیشتر كودكان و نوجوانان با موضوعات صلح و گردشگری از ایستگاه راه آهن مشهد حركت خود را آغاز خواهد كرد.

سوسن نیك ذات بنیانگذار موزه سیار صلح در این خصوص گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده موزه سیار صلح فردا برای اولین بار با حضور در قطار مسیر مشهد- تبریز با فراوخواندن كودكان در رستوران قطار به صورت كاملا رایگان و با هدف ترویج صلح وآشنایی كودكان با مفایهم صلح و نوع دوستی برنامه های فرهنگی خود را اجرا و نمایشگاه و موزه سیار در این قطار برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینكه این حركت فرهنگی برای اولین بار در كشور در حال اجراست افزود: این حركت فرهنگی با همكاری راه آهن خراسان رضوی انجام و در اولین مرحله اجرای آن، موزه سیار صلح در قطار مسیر مشهد – تبریز به معرفی صلح و تقویت گردشگری می پردازد.

نیك ذات افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این حركت فرهنگی در روزهای آینده نیز ادامه پیدا خواهد كرد و موزه سیار صلح در سایر مسیرهای ریلی كشور نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

وی یادآور شد: اولین قطار موزه صلح فردا ساعت 7:30 دقیقه صبح حركت خود را از ایستگاه راه آهن مشهد به مقصد تبریز آغاز خواهد كرد.

نیك ذات خاطر نشان كرد: این موزه با مجوز رسمی اداره کل موزه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از چند سال پیش فعالیت رسمی خود را در خراسان رضوی آغاز کرده است وبرنامه های ارزشمندی را در مناسبت های مختلف اجرامی کند.

انتهای پیام/
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *