رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کارگاه آموزشی زندان میانه افتتاح شد

5:30 - 06 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۵۰۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر کل زنداهای استان آذربایجانشرقی و هیات همراه ضمن حضور در مراسم افتتاح تولید روکش اتومبیل و قالیبافی مددجویان رای باز زندان میانه بازدید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی مدیر کل زنداهای استان آذربایجانشرقی و هیات همراه ضمن حضور در مراسم افتتاح تولید روکش اتومبیل و قالیبافی مددجویان رای باز زندان میانه بازدید کرد.

بنی هاشمی مدیر کل  زندانهای استان در این سفر ضمن بازدید  از زندان و حضور در جمع مددجویان در کارگاه اشتغال زندان حضور یافته و از تلاش های مسئولین زندان در راستای ایجاد اشتغال قالیبافی ، دوخت روکش صندلی اتومبیل و … تقدیر و تشکر کرده و  این محل را نقطه عطفی در راستای ایجاد بهینه اشتغال در داخل زندان شمردند.

ابتدای جلسه سلیمانی ، رئیس زندان میانه به تمامی حاضرین و میهمانان خیرمقدم عرض نمود و گزارشی اجمالی از عملکرد زندان و همچنین تعمیرات فیزیکی  بیان نمود و از تلاش های مسئولین شهرستان علی الخصوص فرماندار ویژه ، دادستان  به جهت حسن توجه و همکاری های بهینه تقدیر و تشکر کرد.

وی ابراز کرد : وظیفه اصلی ما اصلاح و تربیت نفوس به خطا رفته می باشد که باید نقاط ضعف به فرصت تبدیل کرده و  به نقاط قوت تبدیل نمائیم که این عمل میسر نمی شود مگر با ارائه بهتر برنامه های فرهنگی ، آموزشی و اشتغال و …

وی گفت : جامعه حاضر ما بستر ایجاد اشتغال زندانیان آزاد شده را ندارد که این سلب اعتماد را باید حل نمائیم  تا خانواده فرد آزاد شده بعد از آزادی وی نیز دچار مشکلات و آسیب های روحی و روانی نشوند که در این میان نقش مسئولین شهرستان علی الخصوص فرماندار ویژه ، مسئولین قضائی  بسیار چشم گیر خواهد بود.

وی در پایان سخنان گفت : هدف از حضور امروز ما  ارتقای سطح اشتغال در زندان برای زندانیان و ایجاد درآمدهای مضاعف برای خانواده های زندانیان می باشد که می بایستی در قدم اول برای افزایش سطح اشتغال نسبت به جداسازی و ارتقای فضای فیزیکی محل اشتغال و افزایش جمعیت زندانیان رای باز اقدام نمائیم.

وی در ادامه در مراسم افتتاح کارگاه تولید روکش اتومبیل و قالیبافی مددجویان رای باز که در مرکز اشتغال و حرفه آموزی برگزار گردید ، به همراه شکری ، فرماندار ویژه شهرستان و سایر مسئولین اداره کل و زندان شرکت کردند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *