سگ خانگی نوزاد سه روزه را کشت

9:30 - 06 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۵۰۹۱
یک نوزاد سه‌ روزه توسط سگ‌خانگی مورد حمله قرار گرفت و شدت جراحات وارد شده به حدی بود که منجر به مرگ وی شد.
سگ خانگی نوزاد سه روزه را کشتبه گزارش گروه فضای مجازی ، یک سگ‌خانگی دو ساله به نوزاد سه‌ روزه حمله کرد و او را گاز گرفت؛ شدت جراحات کودک به حدی بود که منجر به مرگ وی شد.

این حیوان در حال حاضر برای تشخیص احتمال مبتلابودن به بیماری هاری در قرنطینه نگهداری می‌شود و خانواده درباره اینکه چه سرنوشتی در انتظار این حیوان خواهد بود، تصمیم خواهند گرفت.

این سگ دوساله که دورگه محسوب می‌شود، بعد از عطسه مادر به سمت نوزاد پسر سه‌ روزه حمله کرد.

این حادثه زمانی رخ‌ داد که این خانواده در خانه‌شان در شهر «میرامسا» (Mira Mesa) در نزدیکی «سن‌دیگو» (San Diego) ایالت کالیفرنیا، در رختخواب دراز کشیده و مشغول تماشای تلویزیون بودند.

طبق گفته پلیس، با وجود اینکه پدر و مادر این نوزاد بلافاصله مداخله کردند و سگ را از نوزاد دور کردند اما نوزاد قبل از رسیدن به بیمارستان از بین رفت.

«توو نگوین» (Tu Nguyen)، گروهبان پلیس «سن‌دیگو»، از واحد کودک آزاری، به رسانه‌های محلی گفت که سگ به قرنطینه برده شده است و توسط بخش خدمات حیوانات از لحاظ ابتلا به عفونت هاری، تحت بررسی قرار خواهد گرفت.

با این حال این حیوان از بین برده نخواهد شد و بعد از سپری‌شدن دوران قرنطینه به محل اقامت سابق خود بازخواهد گشت و ممکن است بعد از مراجعت خانواده تصمیم به از بین بردنش بگیرند.

بخش خدمات حیوانات هنوز هیچگونه اطلاعاتی از تصمیم این خانواده داغدار درباره آینده سگ قاتل دریافت نکرده است.

گروهبان «نگوین» در این رابطه گفت: "مرگ این نوزاد بیش از یک حادثه غم‌انگیز است"؛ این در حالی است که پلیس در انتظار گزارش رسمی پزشکی قانونی درباره علت اصلی مرگ است.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *