اختتامیه چهارمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت برگزار می‌شود

10:15 - 06 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۵۱۳۴
سرانجام با دو ماه تأخیر، مراسم اختتامیه چهارمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر در جوار حرم کریمه اهل‌بیت برگزار می‌شود.
به گزارش گروه فرهنگی ، اختتامیه چهارمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت، کارسوق طراحی پوستر‌های اطلاع رسانی هیأت و تور یک روزه عکاسی هیأت روز جمعه 17 اردیبهشت در جوار حرم کریمه اهل بیت(ع) شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
در این دوره 1200 پوستر و 9284 عکس به دبیرخانه ارسال شده است، جلسه داوری سوگواره پوستر در روز دوشنبه پنجم بهمن ماه سال گذشته در تهران با حضور مسعود نجابتی، محمدحسین حلیمی، صداقت جباری، کورش پارسانژاد و محمدرضا دوست‌محمدی برگزار شد که در نتیجه 60 اثر به کتاب سوگواره راه یافت.
 
جلسه داوری سوگواره عکس نیز روز پنج‌شنبه هشتم بهمن ماه گذشته در تهران با حضور سیدعباس میرهاشمی، فرهاد سلیمانی، مجید ناگهی، حسن غفاری و علیرضا کریمی صارمی در انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد که در پایان 122 اثر به کتاب این سوگواره راه یافت.
بر اساس این گزارش، دو روز قبل از مراسم اختتامیه، کارسوق پوستر و روز قبل از اختتامیه، تور عکاسی هیأت با هدف ارتقای کیفی آثار و الگو دهی مناسب به هیأت‌های مذهبی برگزار خواهد شد.
علاقمندان برای اطلاعات بیشتر و شرکت در اختتامیه و نشست‌های تخصصی می‌توانند به سایت سوگواره به نشانی art1542.ir مراجعه کنند.
 
مهلت ارسال آثار به این سوگواره ۱۹ آذرماه ۱۳۹۴ مصادف با رحلت رسول اعظم(ص) بود که تا سالروز ولادت با سعادت آن حضرت یعنی ۸ دی‌ ۱۳۹۴ تمدید شد. طبق اعلام دبیرخانه، قرار بود مراسم معرفی برگزیدگان در ایام فاطمیه برگزار شود.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *