رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اسیدپاشی روی زن 63 ساله قبل از سفر به کانادا/ متهم: مهم این بود اسید را پاشیدم

10:53 - 06 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۵۲۱۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
زن 42 ساله که قصد سفر به کاندا را داشت ساعتی قبل از سفر روی خاله 63 ساله اش اسید پاشید.
اسیدپاشی روی زن 63 ساله قبل از سفر به کانادا/ متهم: مهم این بود اسید را پاشیدمبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، ساعت 15 روز گذشته وقوع اسیدپاشی در خیابان برزیل شرقی به کلانتری 145 ونک اعلام شد. با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که اسیدپاشی بین دو خانم صورت گرفته است که نسبت خویشاوندی با یکدیگر دارند و دختر خواهر روی خاله خود اسید پاشیده است.
 
در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که اسیدپاشی توسط خانمی 42 ساله انجام شده که طی آن اقدام به پاشیدن اسید روی خاله 63 ساله خود کرده است.
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : تحقیقات در خصوص این پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهم امروز برای انجام تحقیقات  جهت انجام تحقیقات از سوی بازپرس جنایی و صدور قرار بازداشت به دادسرای جنایی تهران اعزام شده است .
 
حاجی زاده در خصوص انگیزه متهم به کارآگاهان گفت : متهم در تحقیقات اولیه صرفا به ارتکاب اسیدپاشی اعتراف و تا لحظه اعزام به دادسرا در خصوص انگیزه اسیدپاشی سکوت اختیار کرده بود و تنها اظهار داشته است که مهم پاشیدن اسید بوده که من آنرا قبول دارم.
 
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان افزود : در بررسی میدان به عمل آمده از محل ارتکاب جنایت و با کشف بلیط هواپیما و روادید کشور کانادا مشخص شد که متهم قصد مسافرت به کشور کانادا را داشته که پیش از آن اقدام به اسیدپاشی بر روی خاله ی خود کرده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *