اشراف نیروهای امنیتی کشورمان بر منطقه درحد بالایی است

6:15 - 07 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۵۳۲۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اشراف نیروهای امنیتی کشورمان بر منطقه ستایش است.
اشراف نیروهای امنیتی کشورمان بر منطقه درحد بالایی است/ ایران اجازه نمی دهد به امنیتش تجاوز شودسید باقر حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره عملکرد نیروهای اطلاعاتی کشورمان درمقابله با تیم های تروریستی قبل و بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: درحال حاضر سرویس های اطلاعاتی ایران به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین نیروهای امنیتی در جهان مطرح هستند که خدا را شکر تا به امروز عملکرد موفقی را از خود به جای گذاشته اند.

وی افزود: وجود افراد متدین و با تجربیات بالا در دستگاه های اطلاعاتی کشورمان سبب شده است که ما از نظر امنیتی و اطلاعاتی در رتبه بالایی قرار داشته باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: همراهی مردم با دستگاه های اطلاعاتی کشورمان و پایبندی آنها به نظام نیز درموفقیت نیروهای اطلاعاتی کشورمان تا به امروزتأثیر بسزایی داشته است و زمینه را برای مقابله با گروه های تروریستی فراهم کرده است.

حسینی با بیان اینکه رادار اطلاعاتی ایران درمنطقه بسیار گسترده است، تأکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همواره در برابر هجمه های دشمنان و بخصوص عملیات های نظامی و تروریستی علیه کشورمان موفق عمل کرده است روندی که به مانند آن در بین کشورهای منطقه کمتر عملیاتی شده است.

وی تأکید کرد: ما با توجه به اشراف دستگاه های اطلاعاتیمان تا به امروز توانسته ایم نقشه های شوم دشمنانمان را خنثی کنیم که این موضوع به لطف خدا و تدابیر رهبری و همکاری نیروهای نظامی و اطلاعاتی ما تحقق پیدا کرده است.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: دامنه اشراف نیروهای اطلاعاتی ما بر اوضاع منطقه بسیار گسترده بوده به گونه ای که ما اجازه نخواهیم داد تا گروه های تروریستی درجهت از بین بردن امنیت و آرامش کشورمان وارد عمل شوند.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *