بازدید رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از سازمان زندان‌ها

19:20 - 06 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۵۴۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین خطیب به منظور بررسی تخصصی عملکرد حفاظت و اطلاعات سازمان زندان ها از این اداره کل بازدید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها ، حجت الاسلام و المسلمین  خطیب رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه به منظور بررسی تخصصی عملکرد حفاظت و اطلاعات سازمان زندان ها از این اداره کل بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید رحیمی مدیر کل حفاظت و اطلاعات سازمان عملکرد حفاظت و اطلاعات سازمان در سال ۹۴ را تشریح و در خصوص برنامه های در حال اجرا مطالبی را مطرح نمود.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مجموعه حفاظت و اطلاعات سازمان زندانها در سال ۹۴ عنوان کرد: مقام معظم رهبری (حفظه الله) بر پیگیری جدّی مبارزه با فساد تاکید دارند و همه ما باید در این راستا برنامه ریزی کنیم.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه همچنین گفت: علاوه بر برنامه ریزی در حوزه پیشگیری هوشمندانه و پیگیری مجدّانه پرونده های تخلفاتی در هیات های رسیدگی به تخلفات و محاکم قضایی هم می بایست در برنامه های حفاظت و اطلاعات قرار گیرد.

وی برنامه ریزی در حوزه های آموزش و جمع آوری اخبار را از دیگر وظایف حفاظت و اطلاعات عنوان نموده که می بایست در سال ۹۵ با اهتمام بیشتری پیگیری شود. در پایان این بازدید حجت الاسلام و المسلمین خطیب از ادارات ستادی حفاظت بازدید کرد.
انتهای پیام/


 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *