توره: آمادگی ایستادگی مقابل ویارئال را دارم/ جایگزینان خوبی برای ساخو داریم

0:30 - 07 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۵۴۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال لیورپول اعتقاد دارد او به تنهایی آمادگی انجام وظیفه و ایستادگی در بازی روز پنج‌شنبه در لیگ اروپا را دارد.
به گزارش گروه ورزشی ، تیم فوتبال لیورپول در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا باید روز پنج‌شنبه در خانه ویارئال مقابل این تیم قرار بگیرد.

در همین رابطه «کولو توره» از آمادگی بالای خود برای این دیدار خبر داد و اظهار داشت: فکر می‌کنم من در دیدار مقابل نیوکاسل عملکرد خوبی داشتم. باید استراحت کنم و از نظر ذهنی آماده دیدار با ویارئال شوم.

وی درخصوص غیبت مدافعین لیورپول و در اختیار نداشتن مامادو ساخو به دلیل دوپینگ گفت: مارتین اسکرتل و لوکاس لیوا در تیم حضور دارند و می‌توانند در عقب زمین به کار تیم بیایند. این موضوع دست سرمربی را باز می‌گذارد و بازیکنان دیگر می‌توانند جای او را پر کنند.

مدافع تیم فوتبال لیورپول ادامه داد: برای من بیشترین چیزی که اهمیت دارد، موفقیت تیم است. ما دو بازی بزرگ را درپیش داریم و باید برای باشگاه بهترین باشیم. چند نفر از بازیکنان خوبمان را در اختیار نداریم که این موضوع سخت است ولی ما قدرت بازیکنان جایگزین را به خوبی نشان داده‌ایم. من آمادگی انجام وظیفه و ایستادگی مقابل ویارئال را دارم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *