رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

روزنامه اتريشي: ايران كشوري پر سود براي سرمايه گذاران اروپايي است

20:45 - 06 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۵۴۷۵
يك روزنامه اتريشي نوشت: ايران كشوري پر سود براي سرمايه گذاران اروپايي به حساب مي آيد به همين دليل است كه بعد از لغو تحريم ها , شركت هاي اروپايي به دنبال ورود هرچه سريعتر به اين كشور هستند.
به گزارش گروه بین الملل , يك روزنامه اتريشي به نقل از تئودور اشتروهال وكيل شركت هاي اتريشي در ايران نوشت: نيمي از جمعيت ايران كمتراز 30 سال سن دارند و همينطور در زمان تحريم ها حدود 80 درصد از كارخانه ها يا نيمه فعال و يا به طور كامل تعطيل شدند. همين امر سبب شد كه حتي بسياري از شركت هاي اتريشي كه در زمان تحريم ها عليه ايران با اين كشور معاملات تاجري و اقتصادي داشتند, با تمام امكانات و حد اكثر قدرت به دنبال ورود به بازار غني ايران باشند.

وي با اشاره به سفر رييس جمهوري چين به ايران گفت: چين اولين كشوري بود كه براساس سند چشم انداز خود در 10 سال آينده , براي معاملات تجاري با ايران تا 600 ميليارد دلار برنامه ريزي كند. شركت هاي اتريشي نيز به همين ترتيب نبايد از فرصتي كه به دست آمده غافل شوند و بايد با تمام ظرفيت خود وارد بازار پر سود ايران شوند.

اشتروهال در خصوص ظرفيت هاي ايران براي سرمايه گزاري طرف هاي اتريشي تصريح كرد: ماليات در ايران بسيار كمتر از اتريش است و تقريبا 80 درصد سود ميتواند براي هر شركت اتريشي به همراه داشته باشد.

وي افزود: اتريش ميتواند در بسياري از زمينه ها از جمله به روز كردن سيستم هاي آبياري، تكنولوژي محيط زيست، سرمايه گذاري در بخش نفت و گاز مشاركت كند. ما همچنين ميتوانيم به عنوان پيمانكار در فن آوري هاي پزشكي , توسعه زيرساخت ها در بخش كشاورزي و دامداري فعاليت هاي گسترده اي در ايران داشته باشيم.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *