پرواز کبوترها در شب شهادت مولای متقیان / مراسم تشییع پیکر شهدای شهرستان قروه + تصاویر

15:38 - 09 تير 1395
کد خبر: ۱۹۱۵۹۲
در روزهایی که زبان ها روزه و قلب ها آغشته از طنین دل نواز ماه ضیافت الهی است و در لحظاتی که معطر به نام شب های قدر و ایام سوگواری شهادت مولای متقیان است کبوترهای عاشق در حریم زمین نمی گنجند و پرواز را بر ماندن ترجیح می دهند.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از دانا، در روزهایی که زبان ها روزه و قلب ها آغشته از طنین دل نواز ماه ضیافت الهی است و در لحظاتی که معطر به نام شب های قدر و ایام سوگواری شهادت مولای متقیان است کبوترهای عاشق در حریم زمین نمی گنجند و پرواز را بر ماندن ترجیح می دهند و در آسمان عشق به سرزمین اسلامی خود اوج می گیرند تا بازهم برای همگان شاهدی باشند بر این مدعا که تا آخرین قطره خون خود را در راه دفاع از آرمان ها و ارزش های میهن اسلامی جنگیده ایم.

امروز مراسم تشییع پیکر 3 شهید گرانقدر شهیدان جواد کاکه جانی،علی پویا و کامران حسین پور است.

روزی که مردم شهرستان قروه با زبان های روزه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می دهند تا هر آنچه اشک در چشمانشان می غلتد نشان از خشم و انزجار آنان از ایادی استکبار باشد.

امروز اگر چه مردم شهید پرور شهرستان قروه اشک ماتم می ریزند و در حسرت دیدار دوباره جوانان شهر و دیار خود می گریند اما با فریادهای خود به دشمنانشان می فهمانند که هنوز هم کاکه جانی ها، پویا ها و حسین پور ها زنده هستند و در برابرشان خواهند ایستاد.

امروز در شهرستان قروه پیروجوان، بازاری و کارمند، زن و مرد و همه و همه آمده بودند تا گل های پرپرشده خود را به سوی رحمت الهی بدرقه کنند، امروز مکردم شهرستان قروه با فریادهای "یا حسین " ، " یا حسین " خود جوانان شهید خود را تشییع نمودند تا ثابت کنند هر آنچه دارند به واسطه دلاوری ها و فداکاری های شهیدان است.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *