نمایندگان مازندران مخالف طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان هستند

0:05 - 29 تير 1395
کد خبر: ۱۹۹۱۲۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران از اتفاق‌نظر مجدد مجمع نمایندگان استان در انتقاد از طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان خبر داد.
 به گزارش گروه سیاسی ؛ حسین نیاز آذری در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان استان مازندران افزود: نمایندگان مازندران ضمن مخالفت با طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان از دولت می‌خواهند اتمام طرح‌های آبی راکد و نیمه‌تمام مازندران در اولویت قرارگیرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان درباره مباحث این جلسه گفت: بررسی وضیعت صنعت آب و برق مازندران با حضور مدیران شرکت‌های آب و برق استان دستور کار اول جلسه مجمع بود که هریک از مدیران به‌تفصیل آخرین وضیعت طرح‌ها، اقدامات و مشکلات فرا روی اجرای پروژه‌ها را تشریح کردند.

به گفته نیاز آذری در این جلسه اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران با تأکید بر نقش مازندران در تولید انواع محصولات کشاورزی و مسئولیت استان در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ضمن ناکافی دانستن سهم مازندران پرآب اما کم برخوردار از شاخص ملی مهار و توزیع آب شرب، کشاورزی و صنعت خواستار توجه ویژه دولت در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و افزایش سهم مازندران در برنامه ششم توسعه شدند.

سخنگوی مجمع نمایندگان به تأکید مهم نمایندگان استان در اجرای طرح‌های توسعه برق اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این جلسه طرح‌ها و مشکلات صنعت برق موردتوجه نمایندگان قرار گرفت و همکاران بنده سرمایه‌گذاری و اجرای نیروگاه‌های کوچک که سازگاربامحیط‌زیست می‌باشند را برای کمک به صنعت استان خواستار شدند.

وی گفت: همچنین در این جلسه نمایندگان اجرای هرچه سریع‌تر مجتمع‌های آب روستایی، شبکه فاضلاب و تأمین و توزیع مناسب آب شرب شهری را خواستار شدند.

سخنگوی مجمع نمایندگان درباره دستور دوم جلسه مجمع گفت: نمایندگان از استانداری مازندران انتظار دارند در صیانت از منافع استان در مراجع ملی تحرک بیشتری به خرج دهند.

 وی افزود نمایندگان استان در این جلسه از عدم تأمین منافع استان از اعتبارات ملی ابراز نگرانی کردند و از استاندار خواستند که ضمن استفاده از ظرفیت مجمع نمایندگان تلاش بیشتری را برای جذب اعتبارات انجام دهد.

سخنگوی مجمع نمایندگان از قدردانی نمایندگان از رسانه‌های گروهی استان و فعالان شبکه‌های اجتماعی به‌واسطه طرح دغدغه‌های توسعه‌خواهی خبر داد و گفت: نمایندگان در هفته آتی با حضور در حوزه انتخابیه ارتباط نزدیک‌تر و بیشتری با خبرنگاران خواهند گرفت.



سفیر
|
-
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
آب دریا متعلق به تمام ایرانیان است. در این سالهای خشکسالی رسیدگی به امر آبرسانی به شهرهای بی آب در صدر الویت رسیدگی است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *