دستگیری یکی از کارکنان دانشگاه مازندران به اتهام اختلاس و جعل اسناد دولتی

12:47 - 28 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۲۳۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
نوروزی از دستگیری یکی از کارکنان دانشگاه مازندران به اتهام اختلاس و جعل اسناد دولتی خبرداد و گفت: متهم با قرار بازداشت موقت در زندان بابل بسر می برد .
دستگیری یکی از کارکنان دانشگاه مازندران به اتهام اختلاس و جعل اسناد دولتیدادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از دستگیری یکی از کارکنان دانشگاه مازندران به اتهام اختلاس و جعل اسناد دولتی خبرداد و گفت: متهم با قرار بازداشت موقت در زندان بابلسر بسر می برد .

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: این فرد با سوء استفاده از موقعیت بدست آمده اقدام به جعل اسناد دولتی و اختلاس حدود 3 میلیارد ریال کرده بود که با پیگیری های  دستگاه قضایی پس از شکایت از سوی دانشگاه متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های بعمل آمده به بخشی ازاتهامات وارده اعتراف کرد.

نوروزی در ادامه بیان کرد: باشکایت رئیس دانشگاه از این فرد به اتهام جعل، استفاده از سند مجعول و اختلاس، پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بابلسرمورد رسیدگی قرار گرفت .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابلسر همچنین گفت: متهم مبلغ یک میلیارد و 831 میلیون ریال را با جعل امضاء دونفراز کارکنان بانک و همچنین مبلغ 2 میلیارد و 150 میلیون ریال را با جعل اسناد بانکی و واریزی غیرقانونی چک به حساب شخصی در یکی از شعب بانکی واریز کرده است.

وی افزود: این فرد پس از اطلاع دانشگاه مبلغ 2 میلیارد و 150 میلیون ریال و همچنین از برداشت مبلغ اولیه نیز 52 میلیون تومان را نیز به حساب دانشگاه بازگردانده است و مابقی را نیز متعهد شده که در اسرع وقت پرداخت کند.

نوروزی اضافه کرد: متهم اعتراف کرده است که این کار را به تنهایی انجام داده است.

گفتنی است  پرونده در مرحله رسیدگی است و متهم با قرار بازداشت موقت در زندان بسر می برد.

 
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *