تجاوز و قتل دختر هفت ساله در نیشابور/ دستگیری کارمند دانشگاه به اتهام اختلاس و جعل اسناد/ ٨٠ زندانی محکوم به اعدام ایرانی در مالزی

10:35 - 02 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۰۲۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
از مهمترین رویدادهای قضایی طی هفته گذشته می‌توان به بخشنامه رئیس قوه قضائیه در رابطه با ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‎ها، دستگیری یکی از کارکنان دانشگاه مازندران به اتهام اختلاس و جعل اسناد دولتی، جزئیات تجاوز و قتل دختر هفت ساله در نیشابور، دیدار رئیس قوه قضائیه با دادستان کل کشور مالزی و ٨٠ زندانی محکوم به اعدام ایرانی در مالزی اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از مهمترین رویدادهای قضایی طی هفته گذشته می‌توان به بخشنامه رئیس قوه قضائیه در رابطه با ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‎ها، دستگیری یکی از کارکنان دانشگاه مازندران به اتهام اختلاس و جعل اسناد دولتی، جزئیات تجاوز و قتل دختر هفت ساله در نیشابور، دیدار رئیس قوه قضائیه با دادستان کل کشور مالزی و ٨٠ زندانی محکوم به اعدام ایرانی در مالزی اشاره کرد.
 
بخشنامه ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‎ها صادر شد

بخشنامه "ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها" از سوی آیت الله آملی لاریجانی صادر شد.

برای مشاهده جزئیات بخشنامه به اینجا مراجعه کنید.
 
دستگیری یکی از کارکنان دانشگاه مازندران به اتهام اختلاس و جعل اسناد دولتی
 
دادستان بابلسر از دستگیری یکی از کارکنان دانشگاه مازندران به اتهام اختلاس و جعل اسناد دولتی خبرداد و گفت: متهم با قرار بازداشت موقت در زندان بابل بسر می برد.

برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.

جزئیات تجاوز و قتل دختر هفت ساله در نیشابور
 
رئیس دادگستری رفسنجان جزئیات پرونده تجاوز و قتل دختر هفت ساله در نیشابور را تشریح کرد و گفت: روز گذشته جلسه بازبینی این پرونده با حضور بازپرس برگزار شد.

برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.
 
دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران مترقی و مدرن و البته منطبق با قوانین اسلامی است
 

آیت الله آملی لاریجانی هفته جاری در دیدار با دادستان کل مالزی با تأکید بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در گسترش روابط حقوقی و قضایی با مالزی و سایر کشورهای اسلامی خواستار تشکیل کمیسیونی مشترک به منظور افزایش تعامل قضایی و حقوقی میان دو کشور و دستیابی به فهم مشترک از اسلام و مبانی حقوقی قضایی آن در مقابل برداشت‌های افراطی از اسلام شد.

برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.

٨٠ زندانی محکوم به اعدام ایرانی در مالزی داریم
 
دادستان کل کشور با اشاره به محبوس بودن ۳۰۰ ایرانی در مالزی گفت: حدود ۸۰ نفر هم محکوم به اعدام هستند که همانطور که رییس قوه قضاییه مطرح کردند می توان با انعقاد تفاهم نامه نسبت به سرنوشت زندانیان تصمیم گیری کنیم.

برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.

 خواننده مشهور تحت تعقیب قضایی قرار خواهد گرفت
 
دادستان بهشهر درباره لغو کنسرت یک خواننده در بهشهر گفت: هیچ دستور قضایی مبنی بر لغو این کنسرت صادر نشده است.

برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.
 
 جزئیات تازه از سرقت هالیوودی لرستان
 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان الشتر با اشاره به ابعاد سرقت از طلافروشی در لرستان گفت: این فرد یا افراد با دستگاه جوش معمولی توانسته بودند گاوصندوق را در ابعاد بیست در بیست سوراخ کرده و طلاهای موجود در آن را که به میزان 3 کیلوگرم بوده است به سرقت ببرند.

 برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.

آزادی داماد اعدامی از زندان رجایی شهر

داماد اعدامی زندان رجایی شهر با کمک یک خیر و پرداخت دیه 200 میلیونی از زندان آزاد شد.
داماد اعدامی که به اتهام قتل خواهرزاده‌اش هشت سال زندانی بود، با همکاری یک خیر و پرداخت دیه 200 میلیونی دوشب مانده به عید غدیر از زندان آزاد شد.

برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.
 
جزئیات دستگیری قاتل مدیر عامل سابق باشگاه مس سرچشمه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان در تشریح آخرین جزئیات دستگیری قاتل مدیرعامل سابق باشگاه مس سرچشمه گفت: قاتل علت وقوع قتل را ناشی از یک سری اختلافات عنوان کرده است.

برای مشاهده مشروح خبر به اینجا مراجعه کنید.
 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *