جزئیات برگزاری همایش بزرگداشت شهید باکری در برج میلاد

18:40 - 03 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۶۴۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
همایش بزرگداشت شهید باکری با هدف ارائه منش‌های مدیریتی فرماندهان جنگ ششم مهر در برج میلاد برگزار می‌شود.
به گزارش گروه سیاسی ؛ ابراهیمی در نشست خبری یادمان سردار شهید مهدی باکری فرمانده صاحب نام دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت: امروز شاهد فقدان مدیرانی از سبک فرماندهان و شهدای دفاع مقدس هستیم.

وی بیان اینکه وقتی ما مامور به کسب دستاوردی می‌شویم باید خالص سراغ آن برویم در غیر این صورت موفق نخواهیم شد، افزود: افرادی مثل شهید باکری که اشخاصی موفق بوده‌اند بواسطه پایداری بر اصول و عقایدشان به این درجه رسیده اند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به وعده های الهی باید ایستادگی کرد، ادامه داد: امروز از سبک‌های مدیریتی و فرماندهی فرماندهانی چون باکری استفاده می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد و موفقیت لشگر فاطمیون برادران افغانستانی بدلیل تمسک جستن از این نوع سبک‌های فرماندهی است.

وی تاکید کرد: اقتدار و توان دفاعی امروز ما در منطقه بدلیل ادامه دادن راه و سبک فرماندهی امثال شهید باکری است.

ابراهیمی با بیان اینکه خیلی از مشکلاتی که امروز در کشور پیش می اید بدلیل فقدان ولایتمداری در مدیر آن حوزه است، گفت: جهاد امروز در حوزه اقتصادی ادامه دارد و بانک انصار در این جهاد اقتصادی از سبک و روش شهدا بهره می‌برد.

مدیرعامل بانک انصار تصریح کرد: امروز در بانک انصار مسولین رفتارشان الهام گرفته از شهداست و مدیران بانک باید ویژگی‌های یک فرمانده را داشته باشند.

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی الگویی برگرفته از دفاع مقدس است، افزود: در حوزه اقتصادی باید اقداماتی که می‌کنیم موجب استحکام اقتصادی کشور شود تا از هجوم دشمن مصون کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما دائما در حال جنگ با استکبار هستیم هر زمان در حوزه‌ای خاص و الان حوزه اقتصاد است.

ابراهیمی افزود: همایش بزرگداشت شهید مهدی باکری ششم مهرماه با هدف ارائه منش‌های مدیریتی فرماندهان جنگ و با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *