دریافت لوازم التحریر در ازای ارائه پسماند خشک

18:20 - 17 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۰۶۰
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 از اجرای طرح آموزشی بازیافت و تفکیک پسماند در مبدأ ویژه دانش آموزان مدارس سطح منطقه خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، عباس صمدیان گفت: ویژه برنامه های آموزشی و فرهنگی با هدف ارتقاء سطح فرهنگ زیست محیطی برای دانش آموزان، اولیا، معلمان و نیروهای خدماتی مدارس در دبستان ایمان و مجتمع آموزشی سوده برگزار شد.

صمدیان افزود: آموزش و اجرای طرح بازیافت و تفکیک در مبدا در مدارس منطقه دو در حال انجام است که در راستای رسیدن به آرمان‌های شهرداری تهران و آموزش شهروندی در خصوص تفکیک پسماندهای خشک در مبدا، آموزشگران اداره بازیافت، اقدام به آموزش بازیافت در سطح مدارس منطقه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح آشنایی دانش آموزان با کلبه بازیافت و تعویض دفاتر مستعمل با کتاب در کلبه های مستقر در مدارس و پیوستن دانش آموزان به کمپین هر درب بطری یک لبخندبه دنبال ارتقاء سطح فرهنگ شهروندان در زمینه بازیافت و تفکیک پسماند در مبدأ و نیز تحقق شعار ( آسمان آبی – زمین پاک ) هستیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 با اشاره به این که ساختار کلبه های مورد اشاره موجب جلب توجه و مشارکت دانش آموزان می شود خاطرنشان کرد: دانش آموزانی که از پیش تحت آموزش لازم قرار گرفته اند، مدیریت کلبه های بازیافت را برعهده می گیرند و دانش آموزان در ازا تحویل پسماند خشک، لوازم التحریر دریافت می کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *