راه‌اندازی بخش مهمی از مسیر الموت- تنکابن تا اواخر سال جاری در قزوین

22:30 - 17 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۰۹۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخش مهمی از مسیر الموت به تنکابن تا اواخر سال جاری راه‌اندازی می‌شود، گفت: در این زمینه پیگیری‌های لازم با وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) صورت گرفته است.
راه‌اندازی بخش مهمی از مسیر الموت- تنکابن تا اواخر سال جاری در قزوینبه گزارش گروه سیاسی ، داوود محمدی در سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم اظهار داشت: امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کردند و امروز هم باید این فریضه الهی در بین مردم گسترش یافته و فراموش نشود، چراکه واقعه کربلا هیچ‌وقت از اذهان پاک نمی‌شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات راه‌های روستایی استان قزوین از راه‌اندازی مسیر الموت به تنکابن خبر داد و مطرح کرد: با احداث راه الموت به تنکابن می‌توان شاهد توسعه و رونق اقتصادی در این منطقه بود.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از مسیر الموت به تنکابن تا اواخر سال جاری راه‌اندازی می‌شود، ادامه داد: در این زمینه پیگیری‌های لازم با وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی همچنین از گازرسانی به نقاط مختلف الموت خبر داد و اضافه کرد: با اقدامات صورت گرفته به زودی شاهد روشن شدن گاز در منازل برخی از بخش‌های الموت از جمله رجایی‌دشت، رازمیان و معلم‌کلایه و روستاهای آن هستیم.

محمدی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات منطقه الموت حل مشکل برق ناحیه صنعتی این منطقه بوده که امید است این معضل هرچه سریع‌تر برطرف شود تا شاهد احداث و راه‌اندازی واحدهای آن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری می‌تواند مشکلات و معضلات را در بخش‌های مهم برطرف کند که امید است مردم و مسؤولان در این زمینه گام‌های مؤثر و ارزنده‌ای بردارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *