عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در شبكه دو

9:00 - 18 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۱۷۹
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
شبكه دو سیما در تاسوعا و عاشورای حسینی با ویژه برنامه های مختلفی با مخاطبان خود همراه است.
به گزارش گروه فرهنگی ، سخنرانی شیخ حسین انصاریان و حجت الاسلام پناهیان و مرثیه خوانی با نوای حاج محمود كریمی، حاج میثم مطیعی، حاج حسن خلج و ... از جمله تدارك های این شبكه برای ساعات حزن انگیز روزهای تاسوعا و عاشوراست. در كنار پخش این برنامه ها، ویژه برنامه «كوی محبت» نیز در ارتباطی معنوی با كربلای معلی در تاسوعا و عاشورای حسینی مخاطبان شبكه دو سیما را به زیارتی معنوی می برد.
 
این برنامه كاری است از گروه امور اجتماعی به تهیه كنندگی سید مصطفی موسوی كه در ایام محرم ساعت 19:30 و طی روزهای نهم و دهم عاشورا ساعت 12 و شب تاسوعا، عاشورا و شام غریبان سالار شهیدان امام حسین (ع) به ترتیب ساعت 23:40 و 23:15 پخش خواهد شد.
 
پخش مراسم عزاداری سالار شهیدان در  ارتباطی مستقیم با تهران و استان های مختلف كشور، از دیگر ویژه برنامه های تدارك دیده شده برای این ایام است.
 
برنامه مناسبتی «تن های تنها» كاری از گروه كودك و نوجوان شبكه دو سیما، با هدف آشنا كردن نوجوانان با مفاهیم صحیح و عمیق قیام سیدالشهدا (ع) نیز عنوان برنامه دیگری است كه از دوشنبه 19 تا جمعه 22 مهر، ساعت 18:30 از شبكه دو سیما پخش می شود.
 
فیلم های سینمایی مختلف، سریال های محرمی «رخنه»، «طفلان مسلم» و مجموعه های نمایشی گوناگون نیز از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام است كه تقدیم مخاطبان می شود.
 

 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *