درنظر گرفتن مرز دریایی برای تردد زائران اربعین

15:26 - 17 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۲۱۱
فرمانده نیروی انتظامی گفت: یک مرز دریایی علاوه بر سه مرز شلمچه، چزابه و مهران برای ایام اربعین در نظر گرفته شده است.
درنظر گرفتن مرز دریایی برای تردد زائران اربعینبه گزارش گروه جامعه ، سردار حسین اشتری در حاشیه آیین افتتاح و بهره برداری از سامانه " سپهتن" و پاسگاه پلیس راه شریف آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز راه اندازی پاسگاه  های متحدالشکل با مهندسی و تیپ ثابت آغاز شد و امیدواریم با همت همکارانمان در وزارت راه و شهرسازی 50 پاسگاه پلیس راهی که مدنظر داریم تا پایان سال راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گیرد.
 
وی افزود: تسریع در کنترل و خدمات دهی به رانندگان ، ایمنی و رفاه برای مسافران و ارتقاء نظارت و کنترل پلیس از مزیت های این سامانه است.
 
فرمانده ناجا در پاسخ به این سوال که کارآیی این سامانه در مبارزه با پدیده قاچاق کالا چیست، عنوان کرد: اگر این سامانه مجهز شود در این زمینه نیز قابل بهره برداری است.
 
وی تأکید کرد: با تجهیز این سامانه و ورود اطلاعاتی، نظارت بر کامیون ها و باربرها امکان پذیر خواهد بود. مطمئنا هر چقدر کنترل هوشمندتر باشد با دقت و سرعت بیشتری نظارت صورت می گیرد.
 
عالی ترین مقام انتظامی کشور در خصوص تمهیدات ترافیکی برای ایام عزاداری حسینی عنوان کرد: همزمان با دهه اول محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی همکارانم در پلیس راهور و پلیس راه های سراسر کشور آماده ارائه خدمات هستند و لازم است شهروندان به توصیه های پلیس توجه داشته باشند تا برنامه ها با نظم بیشتری انجام شود.
 
فرمانده ناجا ادامه داد: هماهنگی در خصوص مراسم دهه محرم پیش از شروع این ایام صورت گرفته و توصیه های لازم به روسای هیئت های مذهبی ارائه شده و لازم است که شهروندان در این ایام نیز به توصیه های پلیس توجه کنند.
 
سردار اشتری در پاسخ به این سوال که تمهیدات ناجا برای مراسم اربعین چیست، گفت: تمهیدات لازم پیش بینی شده و پلیس امسال با آمادگی بیشتری نسبت به سال های گذشته حضور خواهد داشت.
 
وی گفت: سه مرز مهران ، چزابه و شلمچه و یک مرز دریایی نیز برای تردد زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده که در تلاشیم با آمادگی کامل، مطلوب ترین خدمات به زوار ارائه شود و شایسته است که زائران نیز در این ایام به هشدارها و توصیه های پلیس توجه کنند.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *