سامانه مدیریت یکپارچه اطلاعات سازمان امداد و نجات افتتاح شد

16:11 - 17 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۲۵۷
سامانه مدیریت یکپارچه اطلاعات سازمان امداد و نجات شامل پاسخگویی اضطراری، سامانه ۱۱۲، سامانه اطاعات مکانی، سامانه حوادث DMIS، تجهیزات امدادی و امداد هوایی، افتتاح شد.
به گزارش گروه جامعه ،علی اصغر احمدی دبیر کل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه رونمایی از ۶ فروند بالگرد امدادی گوشه ای از توان همه جانبه جمعیت هلال احمر بود، گفت: این ۶ فروند از امروز رسماً کار خود را در سامانه هوایی جمعیت هلال احمر آغاز می کند.
 
وی افزود: جمعیت هلال احمر حداقل ۳۱ فروند بالگرد به تعداد هر استان یک فروند، برای پوشش حوادث و حداقل ۸ فروند برای پشتیبانی نیاز دارد که امیدواریم با کمک دولت این مهم محقق شود.
 
فرماندهی بهتر عملیات ها با به روز کردن سامانه مدیریت یکپارچه
 
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر با به روز کردن سامانه خود می تواند در فرماندهی بهتر عملیات ها موثر باشد، گفت: این سامانه امکان هماهنگی بیشتر با ارگان هایی چون اورژانس، وزارت راه و پلیس را تقویت کرده که از نقاط قوت جعیت هلال احمر است.
 
احمدی با تاکید بر اینکه میزان آمادگی جمعیت هلال احمر حتی باید بیشتر از نیروهای نظامی باشد تصریح کرد: تهدیدات نظامی قابل پیش بینی است اما حوادث در بیشتر مواقع غیرقابل پیش بینی هستند که بر این مبنا جمعیت هلال احمر باید میزان آمادگی بیشتری نسبت به سایر ارگان ها داشته باشد.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *