مجبور به ائتلاف در انتخابات شورای شهر هستیم/ اختلاف نظرهایی در میان اصلاح طلبان وجود دارد

11:00 - 18 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۲۸۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت: بنده معتقدم اصلاح طلبان در لیست امید در مجلس در شرایط فعلی پایگاه خوبی دارند ولی به تبع در میان آنها نیز اختلافاتی وجود دارد.
مجبور به ائتلاف در انتخابات شورای شهر هستیم/ اختلاف نظرهایی در میان اصلاح طلبان وجود دارد
بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، درباره اظهارت عارف رئیس فراکسیون مبنی بر اینکه اصلاح طلبان قصد دارند در انتخابات شورای شهر حضور پیدا کنند اظهار کرد: بنده معتقدم اصلاح طلبان در لیست امید در مجلس در شرایط فعلی پایگاه خوبی دارند ولی به تبع در میان آنها نیز اختلافاتی وجود دارد.

وی افزود: اگر بخواهیم وضعیت حاکم در مجلس دهم و نهم را مقایسه کنیم به خوبی خواهیم فهمید که اصلاح طلبان توانسته اند موفقیت هایی کسب کنند اما اینکه اصلاح طلبان نتوانستند ریاست مجلس را به دست بگیرند شاید ناشی از عدم آگاهی به جو حاکم در مجلس بود که این موضوع امری بدیهی محسوب می شود.

پارسایی درباره برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها گفت: پیرامون انتخابات شورای شهر ما مجبور به ائتلاف هستم و راهی جز این نداریم.

وی تاکید کرد: اختلاف نظرهایی در دایره اصلاح طلبان وجود دارد که بدون شک ما تمام سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا آنها را رفع کنیم.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس درباره بررسی انتخابات شورا ها در جلسات فراکسیون گفت: در شرایط فعلی فراکسیون امید پیرامون انتخاب سه نفر از اعضای خود برای حضور در شورای عالی اصلاح طلبان وارد عمل شده است از این رو پس از اتمام این موضوع بررسی نحوه ورود به انتخابات شوراها را  در دستور کار قرار خواهیم داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *