رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بحث و بررسی در خصوص محاسبه جداول کمی برنامه و تدوین نظام بررسی پیشنهادات در کمیسیون تلفیق

23:06 - 17 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۳۲۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: در جلسه مشترک امروز هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق با سازمان برنامه و مرکز پژوهش ها در خصوص محاسبه جداول کمی برنامه و نظام بررسی پیشنهادات در کمیسیون تلفیق بحث و بررسی شد.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از خانه ملت؛ محمد خدابخشی در خصوص جلسه امروز (شنبه 17 مهرماه)هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق، اظهار داشت: امروز جلسه‌ای مشترک بین هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق، سازمان برنامه و مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه پیشنهادی دولت برای سالهای 95 تا 99 بوده است، بیان کرد: آن چیزی که در کمیسیون تلفیق مصوب شد، لایحه برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برای سالهای 96 تا سال 1400 بود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجائی که تغییر سال‌های اجرای برنامه، جداول اهداف کلان و همینطور منابع و مصارف را دچار دگرگونی می‌کند، بنابراین لازم است که با توجه به تغییر سال‌های اجرای برنامه، این تغییرات لحاظ، و جداول نیز متناسب با آن‌ها محاسبه شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: عنوان لایحه دولت در کمیسیون تلفیق به لایحه برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی فرهنگی برای سالهای 96 تا 1400 تغییر یافت که در نشست امروز این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و روی گزارش کمیسیون‌ها نیز بحث و بررسی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *