اعزام بیش از ۶۰۰ روحانی به مدارس سراسر کشور در ایام محرم

8:19 - 18 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۳۵۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از اعزام بیش از ۶۰۰ روحانی به مدارس سراسر کشور در ایام محرم خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،حامد علامتی با اشاره به اهداف و برنامه‌های انجمن‌های اسلامی مدارس در ماه محرم گفت: ارتقا سطح معارف و تقویت فضای معنوی محیط های دانش آموزان،  همسو کردن دانش آموزان جهت، حرکت همگانی رفع و دفع تهاجمات و شبهات فکری فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب، حرکت درجهت تحقق بخشی ازمنویات مقام معظم رهبری در زمینه استفاده از توانمندی های جوانان نظام اسلامی از اهداف این طرح است.
 
وی گفت: با توجه به حساسیت وضعیت سیاسی اجتماعی کنونی جامعه و لزوم تولید قدرت نرم فرهنگی در مقابله با جنگ نرم برنامه ریزی شده دشمن و نیز نظر به قابلیت ها و پتانسیل معنوی و ملکوتی ساحت مقدس ذکر اهل بیت (علیهم السلام) به ویژه ذکر مصائب حضرت سید الشهدا (علیه السلام) و همچنین لزوم هویت بخشی و الگو دهی در مسیر تکامل، به نوجوانان، با لحاظ ظرفیت معرفتی شخصیت حضرت قاسم بن الحسن (علیه السلام) طرح پیش رو تهیه وتدوین شد.
 
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان کشور گفت: روحانیان مرکز آینده سازان قم  با تحصیلات حوزوی سطح دو و با تخصص‌های مختلف پاسخگوی شبهات و سؤالات شرعی دانش‌آموزان هستند.
 
وی تصریح کرد: این طرح که با شعار استکبارستیزی و پروژه نفوذ اجرا می شود ویژه عموم دانش آموزان و اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان و هیأت های انصارالمهدی (ع) در دهه اول ماه محرم در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *