ماهانه 40 هزار فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف رسیدگی می‌شود

12:16 - 18 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۵۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دریانی گفت: هرماه حداقل 40 هزار فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف رسیدگی می شود.
ماهانه 40 هزار فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف رسیدگی می‌شودبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی شورای حل اختلاف استان تهران، دریانی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: هرماه حداقل 40 هزار فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف رسیدگی می شود.

وی در حاشیه بازدید حقانی عضو شورای اسلامی شهرتهران از مجتمع شماره 13 و 12 شورای حل اختلاف اظهارکرد: هرماه 40 هزار فقره پرونده در شوراهای حل اختلاف استان تهران رسیدگی و حداقل 30 درصد این پرونده ها با اصلاح ذات البین مختومه می شود.

 رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران با تأکید بر اصلاح ساختار شوراها بر مشکلات عمرانی بویژه کمبود فضا و ساختمان جهت شعبات مورد نیاز،از اعضای شورای اسلامی شهر به پاس حمایت های فراوان تقدیر کرد و اهتمام و عنایت ویژه به شورای حل اختلاف را خواستارشد.

وی با اشاره به روند رسیدگی به پرونده ها از بدو ورود تا رسیدگی نهایی ، انعکاس دغدغه های مردم و نیز مشکلات ساختاری شوراهای حل اختلاف را خواستارشد.

در ادامه حقانی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز از فرهنگ و فلسفه تأسیس شوراها مبنی بر کدخدا منشی و اعمال داوری و میانجی گری ریش سفیدان سخن گفت و بر توجه و کمک بیشتر دولت شهرداری و شورای شهر در حل و فصل مشکلات مختلف مالی و عمرانی شوراها به عنوان یک نهاد و تشکل مردمی تأکید کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز خرسندی از عملکرد شورای حل اختلاف این موفقیت را نتیجه تلاش و خدمت رسانی اعضای وکارکنان تحصیل کرده و با تجربه این مجموعه و مدیریت شایسته رئیس شوراهای حل اختلاف استان تهران عنوان کرد.

گفتنی است حقانی با همراهی دریانی از برخی از شعبات آن مجتمع بازدید کرده  و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت کارکنان و اعضای شورا و رسیدگی به پرونده های ارباب رجوع قرار گرفتند.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *