رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عبدالرضا هلالی درباره چک های 20 میلیونی چه گفت؟

14:11 - 18 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۶۲۷
مردم عزيز ايران در ايام محرم ميلياردها تومان بدون هيچ چشم داشتي، صرف عزاداري حضرت اباعبدالله(ع) مي كنند و يقيناً اين القائات مسموم خللي در ارادت زلال ملت شريف و غيور به اين دستگاه ايجاد نخواهد كرد.
به گزارش به نقل از عقیق، روز گذشته در فضای مجازی تصاویری از چهار چک 20 میلیون تومانی در وجه چهار مداح سرشناس منتشر و چنین ادعا شد این مبالغ از سوی شهرداری تهران و از جیب بیت‌المال هزینه شده است. پس از واکنش حاج سعید حدادیان و حاج محمدرضا طاهری به این شایعه، عبدالرضا هلالی نیز یادداشتی را در این زمینه منتشر کرد که در ادامه می خوانید.

صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین

در ايام ماه محرم الحرام علي الخصوص دهه اول اين ماه تلاش و همت تمامي ذاكران، خادمان و خدمتگذاران اين آستان در راستاي ايجاد آرامش و فضايي مناسب جهت بهره مندي از فيوضيات معنوي اين ايام است، لكن دشمن از هيچ تلاشي براي حاشيه سازي و لطمه وارد كردن به اين دستگاه انسان ساز و شيطان كش فروگذار نميكند و به بهانه هاي مختلف و راههاي متفاوت سعي در رسيدن به اهداف شوم و شيطاني خود دارد. حضرت اباعبدالله الحسين (ع) نُقطه وفاق همه اقشار و آحاد جامعه با همه اختلافات و تفاوتها در سلايق و عقيده ها است، پس مهمترين فيض اثربخش در جامعه مي باشد. حقير عليرغم مطرح شدن موضوع چك هاي كذايي بنا به سكوت داشتم، كه حتي به اين بهانه ذَره اي در گرم شدن تنور دشمن خداي ناكرده قدم بر ندارم. اما اكنون بر اساس ضرورت، اين چند سطر را مي نگارم و يقين دارم اولين حامي اين دستگاه حضرت باري تعالي مي باشد و اجازه‌ي ذره‌اي لطمه به اين فيض عظيم را نخواهد داد و دور نخواهد بود رسوايي اين شياطين ان شاءالله.

1- امكان صدور چك با اسامي هر شخصيتي وجود دارد اينكه بر روي چند برگ چك اسامي ذاكرين اهل بيت درج شود چه دليلي بر پرداخت وجوه آن به افراد مي باشد؟! اگر اسامي شخصيت هاي ديگر از اقشار ديگر جامعه درج شود آيا اين موضوع قابل استناد است و افكار عمومي بايد آن را ملاك عمل قرار دهند؟!

2- هيچ دليلی براي پرداخت اين وجوه مطرح نشده و مشخص نيست اين چك ها به چه منظوري صادر شده است! بديهي است در دهه اول محرم عزيزاني كه نامشان بر روي چك ها درج شده هيچ برنامه و جلسه‌ي مشتركي با هم ندارند و همه در هيأت خودشان حضور فعال و اثر بخش دارند.

3- هيچ يك از چك ها به هيچكدام از عزيزان تسليم نشده و از بانك وصول نگرديده است، ضمن اينكه اسامي شناسنامه اي سه تن از مداحان عزيز از جمله حقير متفاوت از اسم درج شده در چك مي باشد.

4- طرح اين موضوع در جامعه آنهم در دهه اول محرم، و به اين گستردگي و با پوشش رسانه اي و تخريب وسيع خود دليل ديگري بر خط تخريبي و باطل اين حركت است.

5- اگر موضوع اين چك‌ها را حمل بر صحت كنيم و بگوييم صاحب اين پول با صدور اين چك ها قصد كمك به هيات ها را داشته، جاي اعلام كمك در فضاي مجازي با اين خط تخريب نيست و توصيه بزرگان دين معامله با خداست!

6- در حاليكه ما در هيأت الرضا (ع) (محفل بسيجيان و رهروان شهدا) براي فراهم كردن فضاي گسترده تر به منظور خدمت بهتر به عزاداران حسيني و ايجاد فضايي وسيع تر مجبوريم دهه اول محرم را مهمان ورزشگاه شهداي هفتم تير باشيم، و در اين راستا سختي ها و مشكلات متعدد و فراواني را تحمل نماييم و حتي متعهد به پرداخت چند ده ميليون تومان به دستگاه ورزش كشور جهت در اختيار قرار دادن اين مجموعه شويم، يقين مي كنم اين موضوع قطعا جُز خباثت و خيانت هيچ هدف ديگري را ندارد. مردم عزيز ايران در ايام محرم ميلياردها تومان بدون هيچ چشم داشتي، صرف عزاداري حضرت اباعبدالله (ع) مي كنند و يقيناً اين القائات مسموم خللي در ارادت زلال ملت شريف و غيور به اين دستگاه ايجاد نخواهد كرد.

7- به جهت حمايت از حريم هيات مذهبي و ساحت دستگاه سيد الشهدا (ع) در صورت نياز اين موضوع را به همراه ساير بزرگواران از دستگاه قضايي تا حصول نتيجه پيگيري خواهيم كرد.

همچنان معتقدم وظيفه ما خدمت به مردم عزيز و امام حسين (ع) است و اگر ضرورت ايجاب نميكرد قطعا از بيان همين چند سطر نيز اجتناب مي كردم.

اَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَهَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ

عبدالرضا هلالی

17 شهریور 1395 / 6 محرم الحرام 1438


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *