جزئیات درگیری 7 اراذل و اوباش با پلیس در آق قلا/ مخفی شدن اشرار داخل گاوداری+ تصاویر محل درگیری

14:29 - 18 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۶۶۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
فرمانده انتظامی استان گلستان جزئیات درگیری مسلحانه اراذل و اوباش با ماموران پلیس در گاوداری در اطراف آق قلا را که منجر به شهادت یک مامور پلیس شد، تشریج کرد.
به گزارش گروه جامعه ،سردارعلی‌اکبر جاویدان در خصوص جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت تعداد زیادی از اهالی یکی از روستا‌های شهرستان آق‌قلا مبنی بر ایجاد شرارت، نزاع و درگیری، تهدید و عربده ‌کشی تعدادی از اراذل و اوباش، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.
 
وی گفت: در همین راستا با توجه به فراری بودن متهمان و ارسال پرونده به مراجع قضائی و اخذ حکم قضائی مبنی بر ورود به منزل و مخفیگاه متهمان، طی چند روز کار اطلاعاتی، سرانجام پاتوق آنان واقع در یک دامداری در جاده گرگان به آق‌قلا شناسایی شد.
 
این مقام ارشد انتظامی استان افزود: با توجه به اهمیت موضوع، دو تیم عملیاتی متشکل از عوامل پلیس امنیت عمومی، آگاهی و ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و طی یک عملیات غافلگیر کننده، چهار تن از اراذل و اوباش که در داخل تریلی تراکتور چادر کشیده مخفی شده بودند را دستگیر كردند.
 
وی افزود: در همین حین، سه تن دیگر از متهمان که در یک اتاقک در کنار دامداری مخفی شده بودند به طور ناگهانی به سمت ماموران تیراندازی کردند که در این راستا ، چهار نفر از همکاران انتظامی از ناحیه سر و دیگر قسمت های بدن مجروح و بلافاصله جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان كرد: از این هفت تن،‌ سه نفر از آنها از اراذل بنام شهرستان و چهار نفر دیگر متهمانی بودند كه با اراذل همكاری كرده و آنها را در مخفیگاه خود جای داده بودند.
 
سردار جاویدان با اشاره به عملیات ضربتی پلیس و دستگیری دو نفر دیگر از متهمان و متواری شدن متهم اصلی از صحنه درگیری، تصریح کرد: ساعتی بعد متهم اصلی نیز طی یک عملیات پلیسی داخل نیزار‌ها دستگیر و یک قبضه سلاح که با استفاده از آن به سمت ماموران تیراندازی کرده‌ بود، کشف شد.
 
وی اضافه کرد: در این عملیات در مجموع هفت نفر از متهمان اصلی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان دو قبضه قمه، یک چاقو، یک قبضه تبر، اسپری فلفلی و مقادیری مواد مخدر کشف شد.
 
سردار جاویدان با بیان اینکه متاسفانه در این عملیات گروهبان یکم حسن دیلم به شهادت رسید، خاطرنشان کرد: سه همکار دیگر نیز در مراکز درمانی در حال مداوا هستند.

 
وی با تقدیر از شجاعت و احساس مسئولیت همکاران انتظامی در این درگیری مسلحانه، به اراذل و اوباش و کسانی که به هر نحو بخواهند امنیت روانی شهروندان را خدشه‌دار کنند، هشدار داد: گلستان جولانگاه اراذل و اوباش نخواهد بود.
 
وی به اراذل و اوباش و کسانی که به هر نحو نمی‌خواهند خود را با هنجارهای جامعه وفق دهند، توصیه کرد: رعایت حقوق شهروندی یک تکلیف است و اینگونه افراد بایستی خود را با هنجارهای جامعه وفق داده و در غیر این صورت با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد. 
جزئیات درگیری 7 اراذل و اوباش با پلیس در آق قلا/ مخفی شدن اشرار داخل تریلی در گاوداری


جزئیات درگیری 7 اراذل و اوباش با پلیس در آق قلا/ مخفی شدن اشرار داخل تریلی در گاوداری

جزئیات درگیری 7 اراذل و اوباش با پلیس در آق قلا/ مخفی شدن اشرار داخل تریلی در گاوداری

جزئیات درگیری 7 اراذل و اوباش با پلیس در آق قلا/ مخفی شدن اشرار داخل تریلی در گاوداری




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *