کشف حجاب و حرمت شکنی صوفیان عارف نما در ماه محرم+تصاویر

16:17 - 18 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۶۷۸
آیا این حرمت شکنی صوفیان عارف نما در شهر خوی همان پروژه نفوذ دشمن نیست که این گونه نرم و آرام به نام عرفان وارد شده تا با تقدس زدایی نسبت به امور دینی و عرفانی بستری فراهم کند تا نسبت به کشف حجاب و سماع حساسیت‌ها برداشته شود؟
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از فرقه نیوز، عرفان ناب اسلامی سلوکی است که در آن سبک زندگی حتی در جزیی‌ترین رفتارها ترسیم شده است تا به سالک، یک زندگی سالم در سایه آرامش هدیه دهد نه این‌که شخص به نام عرفان مروج بی‌بندباری و حرمت شکنی باشد و رفتارهای هنجارشکنانه به خود و جامعه هدیه دهد!

خارج از شعارهای به اصطلاح فرهنگی، که درهمایش خوی به عنوان فرهنگ‌سازی عرفانی مطرح شد هیچ گاه انتظار نداشتیم صوفیان عارف نما به خود اجازه دهند در شهر دارالمومنین خوی حرمت شکنی کنند و با کشف حجاب و سماع به استقبال عاشورایی حسینی بروند!

متاسفانه سیاست غلط مسئولین به اصطلاح فرهنگی باعث شده امروزه صوفیان عارف نما از فضای به وجود آمده در شهر خوی کمال استفاده را ببرند و این شهر را به جولانگاه مسائل ضد فرهنگی و دینی خود تبدیل کنند.

سوالی که می‌توان در اینجا مطرح کرد؛ آیا حرمت شکنی صوفیان عارف نما در شهر خوی، همان پروژه نفوذ دشمن نیست که این گونه نرم و آرام به نام عرفان وارد شده تا با تقدس زدایی نسبت به امور دینی و عرفانی بستری فراهم کند تا نسبت به کشف حجاب و سماع حساسیت‌ها برداشته شود؟ 

کشف حجاب و حرمت شکنی صوفیان عارف نما در ماه محرم+سند

کشف حجاب و حرمت شکنی صوفیان عارف نما در ماه محرم+سند



علی
|
-
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
0
0
سلام ممنون از اطلاع رسانی من که از این حرکت شوکه شدم نمیدونم چی بگم
ناشناس
|
-
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
این فرقه ها بسیار کثیف هستند. آنها فساد را شرعی نموده و خود را سالک می نامند. نماز و روزه را ترک نموده و می گویند ما از شریعت عبور کرده به طریقت رسیده ایم. گویی رسول گرامی هنوز به مقام طریقت نرسیده چون تا پایان عمر گرامیشان نماز خواندند و روزه گرفتند! خلاصه باید مردم را از فساد ایشان آگاه کرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *