حماسه‌آفرینی نیروی دریایی سپاه برگرفته از فرهنگ غنی عاشوراست

22:42 - 18 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۸۱۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: حماسه‌سازی فرزندان این سرزمین در نیروی دریایی سپاه برگرفته از فرهنگ غنی عاشورا است.
به گزارش گروه سیاسی به نقل از روابط عمومی منطقه دوم ندسا؛ سردار علی رزمجو  ضمن گرامیداشت ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: عاشورا تجلی فرهنگ  مقاومت و ظلم ستیزی است و امام حسین ویاران باوفایش با خون خود در برابر بیداد یزید قیام نمودند و نگذاشتند دین اسلام به انحراف کشیده شود .

وی افزود: حماسه سازی فرزندان این سرزمین در نیروی دریایی سپاه و خلق حماسه های گوناگون از حماسه ۱۶مهر سال۶۶ تاکنون  برگرفته از فرهنگ غنی عاشورا است که این فرهنگ روز به روز گسترش یافته و همچون خاری در چشم دشمنان قرار گرفته است.

فرمانده ارشد سپاه در استان بوشهر در ادامه تصریح کرد: رمز موفقیت توکل برخداوند وتکیه برنیروی لایزال  الهی وخون مطهر شهداست که همواره موجب پیروزی جمهوری اسلامی ورزمندگان اسلام در همه ی صحنه ها شده است.

سردار رزمجو در ادامه با اشاره به دلاورمردی‌های دریادلان منطقه دوم ندسا تاکید کرد: منطقه دوم ندسا از دوران دفاع مقدس تا هم اکنون دارای سابقه ای درخشان وحماسه ساز واقتدار آفرین است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره حماسه ۲۲دی ماه ۹۴ گفت: خداوند زمینه شکست هیمنه دشمنان به ویژه آمریکای جهانخوار را در ۲۲ دی ماه سال گذشته توسط فرزندان این مرزوبوم در حوزه استحفاظی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه  فراهم کردواین چیزی جز یاری الهی و کارخدا نبود.

وی همچنین تصریح کرد: ۲۲دی ماه شکست و تحقیر دوقدرت بزرگ جهانی همچون آمریکا وفرانسه در مقیاس جهانی بود که در استان بوشهر ودر آبهای نیلگون خلیج فارس و اطراف جزیره فارسی خلق شد.

سردار رزمجو با اشاره به توانمندی‌های بالای نیروی دریایی سپاه بیان کرد: نیروی دریایی سپاه با بهره مندی از سلاح ایمان و تقوا و برخورداری از تجهیزات پیشرفته در حال انجام ماموریت‌های محوله و پاسداری از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *