بازخوانی میزان از سانحه شب گذشته هواپیمای "جایرو پلن"+جزئیات مراسم تشییع

14:05 - 20 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۰۹۸۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
شب گذشته بود که قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد یک فروند هواپیمای فوق سبک جایرو پلن نیروی زمینی سپاه در بازگشت از ماموریت شناسایی در حوالی ایرانشهر (شهری در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان) دچار سانحه شده است.
بازخوانی سانحه
به گزارش گروه سیاسی ، شب گذشته بود که قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد یک فروند هواپیمای فوق سبک جایرو پلن نیروی زمینی سپاه در بازگشت از ماموریت شناسایی در حوالی ایرانشهر (شهری در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان) دچار سانحه شده است.

علت حادثه عصر دیروز چه بود؟/ نقض فنی یا برخورد با کابل؟

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور علت سانحه روز گذشته هواپیمای 2 نفره سبک جایروپلن را نقص فنی این پرنده اعلام کرد.

همچنین برخی از رسانه ها گزارش دادند علت این سانحه، برخورد هواپیما با یک کابل نصب شده بین دو ارتفاع بوده که احتمال می‌رود، این کابل مربوط به یک پروژه نیمه‌تمام بوده باشد.

شهادت خلبان

شب گذشته روابط عمومی سپاه اعلام کرد: احمد مایلی "خلبان جایروپلن" (از رزمندگان نیروی زمینی سپاه) در این سانحه  به شهادت رسید و جعفر حجتی (سرنشین دیگر) مجروح شد.

سرنشین دیگر هواپیما هم شهید شد

اما صبح امروز رسانه ها گزارش دادند جعفر حجتی که روز گذشته بعد از سقوط این هواپیمای سبک دچار جراحت و بلافاصله به بیمارستان ایرانشهر منتقل شده بود، با وجود تلاش پزشکان بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

جزئیات مراسم تشییع پیکر

 قرار است که پیکر سردار شهید احمد مایلی فرمانده گردان هوایی یگاه ویژه صابرین، صبح روز پنج شنبه در امامزاده حسن (ع) تهران واقع در منطقه 17،‌ تشییع و به خاک سپرده شود.

بازخوانی سانحه

همچنین مراسم تشیع شهید حجتی فردا بعد از نماز ظهر عاشورا در زاهدان برگزار می شود.




بی نام
|
-
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
0
تسلیت
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *