آماده باش آتش نشان ها در روز تاسوعا و عاشورا/ حضور نیروهای آتش نشان در 220 نقطه پایتخت

12:01 - 19 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۱۰۲۲
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آماده باش آتش نشان های پایتخت در روز تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
آماده باش آتش نشان ها در روز تاسوعا و عاشورا/ حضور نیروهای آتش نشان در 220 نقطه پایتخت
سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی دهه اول ماه محرم سازمان آتش نشانی تمهیدات ویژه ای را به منظور خدمات رسانی به شهروندان اندیشیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه طی دو روز آینده دسته های عزاداری علاوه بر شبها در ساعاتی از روز نیزدر خیابان ها حضور پیدا می کنند مقررشده نیروهای آتش نشان نیز به منظور کنترل وضعیت در سطح خیابانها و معابر حضور داشته باشند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از حضور نیروهای آتش نشان در 220 نقطه پایتخت خبر داد و اظهار کرد: نیروهای اتش نشان از امشب تا پایان روز 21 مهرماه در حالت آماده باش به سر برده و شاهد حضور آنها در مقابل حسینیه ها ، مساجد و تکایای بزرگ خواهیم بود.

وی ادامه داد: 225 خودروی سبک و سنگین و موتور سیکلت در مجموع سه شب در سطح خیابانها و معابر مستقر خواهند شد و 610 آتش نشان نیز مسئولیت حضور در این شیفتها را بر عهده دارند.

ملکی با اشاره به گشت زنی مدیران ارشد ایستگاه ها در سطح مناطق تهران تصریح کرد: مقرر شده مدیران ارشد عملیات ها در طول شبهای آینده در سطح مناطق تحت پوشش خود به گشت زنی پرداخته و فعالیت ها را تحت نظارت قرار دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص اقدامات آتش نشانها در نقاطی که در روز عاشورا خیمه آتش زده می شود، اذعان کرد: نیروهای آتش نشان مقابل اماکنی که درکنار آنها خیمه آتش زده می شود حضورداشته و در صورت نیاز خدماتی را ارائه خواهند کرد.

وی تاکید کرد: درخواست ما از شهروندان تهرانی این است که از محل آتش زدن خیمه ها دوری کرده و مقابل آتش حاضر نشوند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *