بانک‌ها با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت شرایط را برای ایجاد اشتغال پایدار در ایلام فراهم کنند

22:30 - 20 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۱۲۹۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک‌ها با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به متقاضیان شرایط را برای ایجاد اشتغال پایدار در استان ایلام فراهم کنند.
بانک‌ها با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت شرایط را برای ایجاد اشتغال پایدار در ایلام فراهم کنندبه گزارش گروه سیاسی ، سلام امینی در نشست با مدیران عامل بانک‌های استان ایلام اظهار داشت: نقش بانک‌ها در توسعه اقتصادی استان ایلام بر کسی پوشیده نیست.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: می‌طلبد بانک‌ها با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به متقاضیان شرایط را برای ایجاد اشتغال پایدار در استان ایلام فراهم کنند.

امنینی همچنین از بانک‌های عامل در استان ایلام خواست با اهتمام و تلاش بیشتر و روز افزون در جهت جذب اعتبارات ملی برای توسعه هر چه بیشتر استان ایلام فعالانه عمل کنند.

در این نشست علی اشرف یوسفی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان ایلام گفت: ارائه تسهیلات ازدواج، بافت فرسوده، زلزله، سیل و اشتغال از اقدامات بانک‌های استان ایلام در سال جاری است.

همچنین نشست نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی با رئیس پارک علم و فناوری و مبتکران و مخترعان استان ایلام برگزار شد.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *