رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عاشورا هوای 5 استان بارانی است/ دمای هوای کربلا در روز تاسوعا 37 درجه

10:38 - 20 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۱۳۱۲
کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال بارش در 5 استان در روز عاشورا خبر داد.
عاشورا هوای 5 استان بارانی است/ دمای هوای کربلا در روز تاسوعا 37 درجهبه گزارش گروه جامعه ،مرتضی ضرابی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور گفت: در ارتفاعات استان کرمان و بخش هایی از استان یزد رشد ابر و احتمال بارش های پراکنده در ظهر امروز پیش بینی می کنیم، ضمن آنکه برای فردا و در روز عاشورای حسینی برای شهرهای شمالی آذربایجان شرقی و استان های اردبیل، گیلان، بخش غربی مازندران و بخش هایی از خراسان شمالی شرایط برای بارندگی مهیاست و البته این شرایط پس فردا نیز ادامه خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی گفت: وزش باد قابل توجهی که منجر به گرد و خاک در جنوب غرب کشور باشد نخواهیم داشت.

وی افزود: انتظار داریم از بعدازظهر امروز خلیج فارس مواج شود و فردا نیز بخش های غربی و پس فردا کل خلیج فارس آب های مواج و متلاطمی داشته باشد.

ضرابی گفت: به نظر می رسد از لحاظ روند دمایی در نیمه شمالی کشور نوسانات چندان قابل توجهی نخواهیم داشت اما به تدریج در یکی دو روز آینده یک درجه از دما کاسته می شود.

وی پیش بینی کرد: تهران امروز در حالی که آسمانی صاف و آفتابی خواهد داشت در گرمترین ساعات دمای آن به 29 و در روز عاشورا به 28 درجه برسد.

این کارشناس هواشناسی گفت: در کربلای معلی هم در ظهر امروز دما در گرمترین ساعات به 37 درجه و در خنک ترین ساعات فردا به 23 درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *