آبرسانی به یک روستای محروم با کمک جهادگرانی از 18 ملیت جهان

23:50 - 20 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۱۳۷۸
گروه سازندگی شهید موسی صدر با 40 نفر عضو از 18 ملیت جهان به زربوت یکی از روستاهای شهرستان بابل رفته و در حال خدمت رسانی جهادی در این روستای محروم هستند.

به گزارش گروه جامعه ، ابولفضل علیخانی طلبه ای با انگیزه و با روحیه خدمت رسانی است که مسئول گروه سازندگی امام موسی صدر شده است. گروهی که اعضای آن طلبه های خارجی هستند و فقط 4 عضو آن طلبه ایرانی هستند.

هدفمان انتقال فرهنگ جهادی به خارج از مرزهای ایران اسلامی است

مسئول گروه سازندگی امام موسی با اشاره به حضور طلبه های خارجی در این گروه سازندگی گفت: این گروه 7 سال است که شکل گرفته است و با نام سازندگی امام موسی صدر در مجامع بین المللی شناخته شده است که نام سازندگی همان گروه جهادی در داخل کشور است اما در مجامع بین المللی به خاطر حساسیت موجود بر روی نام جهادی نام سازندگی بر روی این گروه جهادی قرار داده شده است.

وی افزود: این گروه سازندگی زیر نظر موسسه جهادی بلاغ مبین فعالیت دارد که مدیریت این موسسه با آقای حسن مرادی است. این موسسه با هدف ترویج فرهنگ جهادی تشکیل شده است و 5 گروه دارد که یکی از این گروه ها گروه سازندگی امام موسی صدر است.

در امر اردوهای جهادی، طلبه های خارجی را آموزش می دهیم

علیخانی تصریح کرد: انتقال فرهنگ جهادی و گسترش آن در خارج از مرزها، ایجاد روحیه جهادی در بین اعضای گروه که همکی طلبه های خارجی هستند و خدمت به خلق از اهداف عالی این گروه سازندگی است. ما سعی داریم طلبه های خارجی را با فرهنگ جهادی و خدمت رسانی آشنا کنیم وقتی که این فرهنگ در انها نهادینه شود و آنها کاملا با این فرهنگ جهادی مانوس شوند می توانند خودشان یک مبلغ فرهنگی جهادی در کشور خود باشند و درکشورشان به ابادانی و اقتصادی بپردازند.

وی افزود: این طلبه ها از این خدمت رسانی بسیار خوشحال و راضی هستند و می گویند که احساس راحتی داریم دیگر عذاب وجدان نداریم و می خواهند که هنگام برگشت به کشورشان یک گروه جهادی تشکیل بدهند و واقعا همین حرف را می زنند و دوست دارند در عمران و آبادانی کشورشان با تشکیل گروه های سازندگی سهیم باشند.

مسئول گروه سازندگی امام موسی خاطرنشان کرد: طلبه هایی از استرالیا، امریکا، سوئد، نروژ، اندونزی و خصوصا کشورهای همسایه مثل عراق، سوریه و افغانستان در گروه ما حضور دارند که خودشان قرار است در کشورشان گروه های جهادی را با تبعیت از گروه های ایرانی تشکیل دهند. در اصل ما طلبه های جهادگر را تربیت می کنیم و به آنها فعالیت ها و مدیریت جهادی را آموزش می دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *