رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طرح جدید ستاد عتبات دانشگاهیان برای عاشقان حسینی جا مانده از سفر

14:20 - 20 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۱۳۸۶
معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان جزئیات طرح زیارت نیابتی گفت: زائران پانزدهمین دوره دانشگاهی عتبات عالیات، نایب الزیاره ثبت نامی های جا مانده از این سفر می شوند.

به گزارش گروه جامعه ، حجت الاسلام والمسلمین منصورآبادی، معاون فرهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: در پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان، 93 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر كشور متقاضی اعزام به عتبات عالیات بودند كه 17 هزار و 500 نفر به قید قرعه انتخاب شدند تا آبان ماه راهی عتبات عالیات شوند.

وی گفت: با توجه به حجم گسترده استقبال دانشگاهیان برای اعزام به عتبات و محدودیت ستاد در اعزام، برنامه ریزی كردیم كه طرح "زیارت نیابتی" را در این دوره راه اندازی كنیم و به این ترتیب هر دانشجویی كه اعزام می شود نایب الزیاره تعدادی از دانشجویانی خواهد بود كه در قرعه كشی انتخاب نشده اند.

حجت الاسلام والمسلمین منصورآبادی با اشاره به اینكه اعزام دانشجویان به عتبات در این دوره از 31 تیرماه آغاز شده است، افزود: در تعدادی از استان ها به هر زائر دانشجو 30 دانشجو را معرفی خواهیم كرد كه خواهرهای دانشجو نایب الزیاره خواهران و برادران دانشجو نایب الزیاره برادران خواهند شد.

وی سپس چگونگی اجرای این طرح را بین كرد و گفت: بر طبق روایات اهل بیت نه تنها ثواب زیارت زائر كاسته نمی شود، بلكه به اندازه كامل به تك تك افرادی كه نایب الزیاره آنها شده، ثواب زیارت داده می شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *